O
omaa asuntoa vajaa
Vieras
Muutettiin Helsinkiin miehen työpaikan takia tämän vuoden puolella ja nyt ollaan vuokralla ja etsitään omaa asuntoa ,mutta siis olen ihan pöyristynyt näistä asuntojen hinnoista että näinköhän asutaan vuokralla jossain yksiössä koko loppu elämä =)..no toivottavasti ei sillä ollaan suurperhe ja kuitenkin tarvittaisiin ainakin asunto missä olisi kolme makkaria...Ja sellaisten hinnat näyttävät pyörivän jossain 300-400 tuhannen välissä. Jotenkin tuntuu niin ihan sairaan isolta summalta ottaa lainaa.. Minä kun vasta töihin palaamassa äitiyslomalta ja siis se työpaikkakin etsinnässä ..
Miten te muut olette ratkaisseet asian..muuttaneet kauemmas missä hinnat hiven halvemmat, asutte vaan ahtaammin pienemmässä asunnossa vaikka tarve olisi isompaan vai miten..käydään käden vääntöä miehen kanssa tästä ja minä olisin valmis jopa muuttamaan maalle takas missä saisi jo siis kaksi omakotitaloa kun täällä yhden...
Ja minkä hintaisia taloja te olette ostaneet ihan ns. norm. duunarin palkoilla ?
Kiitos kaikista mielipiteistä!
Miten te muut olette ratkaisseet asian..muuttaneet kauemmas missä hinnat hiven halvemmat, asutte vaan ahtaammin pienemmässä asunnossa vaikka tarve olisi isompaan vai miten..käydään käden vääntöä miehen kanssa tästä ja minä olisin valmis jopa muuttamaan maalle takas missä saisi jo siis kaksi omakotitaloa kun täällä yhden...
Ja minkä hintaisia taloja te olette ostaneet ihan ns. norm. duunarin palkoilla ?
Kiitos kaikista mielipiteistä!