Asuuko kotonasi munaton mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Akaatti

Aktiivinen jäsen
18.03.2011
13 427
6
38
Mies, joka tuo leivän perheeseen, muttei siltikään saa vaikuttaa oikein mihinkään perheen arjessa. Vaimo päättää asuinpaikan, vaimon perheen kanssa ollaan tekemisissä, miehen ei, vaimo päättää lasten nimet, lapset jäivät/jäisivät äidin luokse, mikäli avioero tulisi. Munaton mies on siis pelkkä naisen pillin mukaan tanssiva orja.

Löytyykö tällaisia perheitä tältä palstalta?

Meillä vaimo eli minä on päättänyt asuinpaikan, tavallaan. Vaimon perheen kanssa ollaan tekemisissä arjessa, miehen perheen kanssa ei. Lasten nimet on kyllä yhdessä valittu; esikoisen täydessä yhteisymmärryksessä, kahden seuraavan nimissä ollaan tehty kompromisseja. Ja lapset jäisivät äidille, jos ero tulisi.

Naisen pillin mukaan tanssivaa orjaa ei tuosta kyllä siltikään saisi, mitenkään.

No ei ihan onnistuis meillä tollanen. Joku vois nähdä jopa että meillä asiat vähän toisin päin. Olen vanha sielu:ashamed:

Mies, joka tuo leivän perheeseen, muttei siltikään saa vaikuttaa oikein mihinkään perheen arjessa. Vaimo päättää asuinpaikan, vaimon perheen kanssa ollaan tekemisissä, miehen ei, vaimo päättää lasten nimet, lapset jäivät/jäisivät äidin luokse, mikäli avioero tulisi. Munaton mies on siis pelkkä naisen pillin mukaan tanssiva orja.

Löytyykö tällaisia perheitä tältä palstalta?

Meillä mies tuo leivän perheeseen tällä hetkellä, ja saa päättää asioista, ja vaikuttaa perheen arjessa, isot päätökset tehdään yhdessä. Minä olen päättänyt asuinpaikan kyllä, mutta ihan järki syistä. Minun perheeni ja sukulaisten kanssa ollaan enemmän tekemisissä(asuvat suomessa, miehen suku 8088km päässä), lasten nimet on päätetty yhdessä, tai siten et mies valitsi kutsumanimen minä tokan nimen ja toisnpäin.
Lapset luultavasti jaettaisiin eron sattuessa? Munat sillä miehellä ainakin vielä eilen oli, tarkistin asian!:whistle:

Viimeksi muokattu:
Meillä vaimo eli minä on päättänyt asuinpaikan, tavallaan. Vaimon perheen kanssa ollaan tekemisissä arjessa, miehen perheen kanssa ei. Lasten nimet on kyllä yhdessä valittu; esikoisen täydessä yhteisymmärryksessä, kahden seuraavan nimissä ollaan tehty kompromisseja. Ja lapset jäisivät äidille, jos ero tulisi.

Naisen pillin mukaan tanssivaa orjaa ei tuosta kyllä siltikään saisi, mitenkään.

Tarvii taas sua peesailla, paitsi asumispaikkakin on valittu yhdessä.

Mies tuo leivän perheeseen, yhtä lailla mitä minäkin. Mies päätti asuinpaikan, valitsi asunnon (näin kämpän ensimmäistä kertaa vasta silloin, kun muuttopäivä koitti), ja minä olen ollut erittäin tyytyväinen hänen valintoihinsa. Miehen vanhempien kanssa ollaan enemmän tekemisissä, minun ei. Mutta todennäköisesti minä tulen loppuviimein päättämään lapsen/lapsien nimen/nimet, ja erossa jäisivät 99% todennäköisyydellä minulle.

Olenko minä siis jotenkin tavallista tossumpi nainen, kun annan miehenkin vaikuttaa elämiseemme? Luulin, että näitä arjen pieniä ilmiöitä kutsutaan kompromisseiksi, eikä munattomuudeksi.

Olette varmasti huomannut että super.Marjon mies on semmonen, ei välitä tuon taivaallista vaikka Marjo käy suihkussa ja saunassa kahdestaan entisen poikakaverin kanssa. Voi vittu että se tyyppi on ainakin munaton.

[QUOTE="vieras";27281478]Olette varmasti huomannut että super.Marjon mies on semmonen, ei välitä tuon taivaallista vaikka Marjo käy suihkussa ja saunassa kahdestaan entisen poikakaverin kanssa. Voi vittu että se tyyppi on ainakin munaton.[/QUOTE]

No kyllä se Marjokin aika latvalaho pitää olla, jos tuollaseen tilanteesen itsensä järjestää ehdoin tahdoin. Kuka järjen omaava nainen edes harkitsee menevänsä exänsä kanssa kahdestaan suihkuun tai saunaan oman miehen paikalla ollessa / myöntää tekevänsä niin? Tai sitten tuo Marjo ei oikeesti välitä miehestään tuon taivaallista. Onhan se kiva, että on oma kotiorja, kun itse luo uraa, mutta, mutta...

[QUOTE="vieras";27281509]No kyllä se Marjokin aika latvalaho pitää olla, jos tuollaseen tilanteesen itsensä järjestää ehdoin tahdoin. Kuka järjen omaava nainen edes harkitsee menevänsä exänsä kanssa kahdestaan suihkuun tai saunaan oman miehen paikalla ollessa / myöntää tekevänsä niin? Tai sitten tuo Marjo ei oikeesti välitä miehestään tuon taivaallista. Onhan se kiva, että on oma kotiorja, kun itse luo uraa, mutta, mutta...[/QUOTE]

Minä en näe siinä mitään ongelmaa jos käy saunassa tai suihkussa entisen miehensä kanssa, jos siis tämä asia on kaikille osapuolille sopiva. Enemmän inhoan mustasukkaisia ihmisiä. Ehkäpä Marjo ja Andreas ovat sielunkumppaneita, ainakin kovin miellyttävältä näytti se heidän välinen ystävyytensä.

Minä en näe siinä mitään ongelmaa jos käy saunassa tai suihkussa entisen miehensä kanssa, jos siis tämä asia on kaikille osapuolille sopiva. Enemmän inhoan mustasukkaisia ihmisiä. Ehkäpä Marjo ja Andreas ovat sielunkumppaneita, ainakin kovin miellyttävältä näytti se heidän välinen ystävyytensä.

Ehkä se Marjon miehelle on ok, mutta MIKSI pitäisi? On se kumma, jos ei kerkiä vatteet päällä asioitaan jutella. Ja onko niillä sitten kuitenkaan puhtaat jauhot pussissa, kun pitää järjestää itsensä noinkin "otolliseen" tilanteeseen, sillä selkeästi niillä kahdella vielä jotain tunteita on... Vai onko sekin Marjon miehelle ok, että seillä saunassa sattuu tunteetkin vähän kuumenemaanja... No loput arvaattekin.

Vai onko Marjo narsisti, joka käyttää vain miehensä hyväntahtoisuutta hyväkseen ja kyykyttää sitä mennen tullen, eikä miesparka edes tajua...

[QUOTE="vieras";27281600]Ehkä se Marjon miehelle on ok, mutta MIKSI pitäisi? On se kumma, jos ei kerkiä vatteet päällä asioitaan jutella. Ja onko niillä sitten kuitenkaan puhtaat jauhot pussissa, kun pitää järjestää itsensä noinkin "otolliseen" tilanteeseen, sillä selkeästi niillä kahdella vielä jotain tunteita on... Vai onko sekin Marjon miehelle ok, että seillä saunassa sattuu tunteetkin vähän kuumenemaanja... No loput arvaattekin.

Vai onko Marjo narsisti, joka käyttää vain miehensä hyväntahtoisuutta hyväkseen ja kyykyttää sitä mennen tullen, eikä miesparka edes tajua...[/QUOTE]

Heidän tapauksessa tuo näytti sopivan kaikille osapuolille, joten asiassa ei ole mitään paheksuttavaa. Täytyy tosin todeta, että mielestäni paremmin Marjolle sopisi Andreas kuin Ari.

Heidän tapauksessa tuo näytti sopivan kaikille osapuolille, joten asiassa ei ole mitään paheksuttavaa. Täytyy tosin todeta, että mielestäni paremmin Marjolle sopisi Andreas kuin Ari.

No näköjään sopii, mutta Aria käy sääliksi... Tai mistäpä minä tosiaan tiedän, jos se on antanutkin Marjolle luvan pelehtiä exänsä kanssa. Mutta saakohan Arikin sitten käydä aidan takana? ;) Mutta voihan se olla niinkin, että rouva on vain ilmoittanut, että näin tehdään, eikä ole ede kysynyt, että onko se toiselle ok... Olen muutaman jakson seurannut ja voisin hyvinkin kuvitella, että M voi olla kameroiden takana aika pirttihirmu ja Ari tosiaan se tossukka, joka nielee kaiken, mitä keksitään syöttää. :D Vaikka itsepä on vakka kantensa valinnut, joten sama se mulle - ei ole multa pois.

[QUOTE="vieras";27281478]Olette varmasti huomannut että super.Marjon mies on semmonen, ei välitä tuon taivaallista vaikka Marjo käy suihkussa ja saunassa kahdestaan entisen poikakaverin kanssa. Voi vittu että se tyyppi on ainakin munaton.[/QUOTE]

Pitää kuitenkin huolta, että vaimo saa munaa.

Valta suhteessa kuuluu eniten miehelle on oma näkemykseni. Nainen miesmäisenä vallankäyttäjänä on luotaantyöntävä konsepti ja itse olen niin vahva luonne, etten ikinä voisi mennä naisen tahdon mukaan useimmin.

Justin Timberlake paljastaa onnellisen parisuhteensa salaisuuden

Vuosi sitten joulukuussa Jessica Bielin kanssa kihlautunut näyttelijä-muusikko Justin Timberlake paljastaa HELLO!-lehdelle toimivan parisuhteensa salaisuuden. Parilla on ollut viisivuotisen yhteiselonsa aikana ylä- ja alamäkiä, mutta Justin uskoo löytäneensä oikean tavan käsitellä kihlattuaan.

- Meillä on joitakin sääntöjä suhteessamme. Ensimmäinen on, että saan Jessican uskomaan, että hän saa tahtonsa läpi kaikessa, Justin neuvoo.

- Toinen sääntö on se, että todella annan hänen saada tahtonsa läpi kaikessa. Tähän asti se on toiminut.

• Tykkää
Reactions: lissukka.