Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bouli:No siis minä en ole koskaan siellä käynyt mutta Levin ihan siinä läheisyydessä tyylliin alle 1km levin rinteille matkaa.Tai kai itse Kittilä ja Sirkka on melko samaa paikkaa =)
Alkuperäinen kirjoittaja Bouli:Tosi asia on että jos mulla tavallaan pää leviää täälläkin ja on liian pieni paikka niin mitä olisi joku Levi :headwall:Tämä lähtee nyt ulos lasten kanssa hakemaan positiivisia ajatuksia aiheeseen =)
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:hei levi on se laskettelukeskus ei siellä kukaan asu. ne jotka yrittää levillä, asuvat sirkan kylässä, sirkka ja levi on miltei sama asia, kittilään tosiaan se semmoset parikytä kilometriä.
levillä on muistaakseni kaks kauppaa, ihan siinä levikeskuksessa yks ja sitte toisten rinteitten alapuolella ihan k-market.
sirkassa on vuokrakämppiä.
mitäs se brittimiehes meinaa levillä yrittää?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:tässä ois boulille vähän lisätietoa alueesta, tutustu rauhassa:
http://www.levi.fi/
http://fi.wikipedia.org/wiki/Sirkka_(Kittil%C3%A4)
http://www.kittila.fi/web/index.php
Alkuperäinen kirjoittaja Bouli:Lisää saa haittaa kommenttia paikasta,olen nyt siellä muutaman kerran perheen kanssa käynyt ja vaikka mies on sika innoissaan niin minä en sitä ole..mut ehkä se tästä pikku hiljaa..asunto ongelma on suurin kun ei missään nimessä ehdi rakentaa uutta tähän hätään ja tarjonta omakotitaloissa on surkea tai sitten ne on liian pieniä.Meille tarjottiin sellaista mökkiosakketta asunnoksi alkuun mutta se ei minua innosta tällä perheellä.
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:Alkuperäinen kirjoittaja Bouli:Lisää saa haittaa kommenttia paikasta,olen nyt siellä muutaman kerran perheen kanssa käynyt ja vaikka mies on sika innoissaan niin minä en sitä ole..mut ehkä se tästä pikku hiljaa..asunto ongelma on suurin kun ei missään nimessä ehdi rakentaa uutta tähän hätään ja tarjonta omakotitaloissa on surkea tai sitten ne on liian pieniä.Meille tarjottiin sellaista mökkiosakketta asunnoksi alkuun mutta se ei minua innosta tällä perheellä.
Minkä kokoista mökkiosaketta teille sit on tarjottu? ja minkä kokoinen perhe? Yhden rakennus ajan sitä kai jaksaa asustella vähän ahtaamminkin, jos ei ihan tosi ahtaaseen joudu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun kummitätini on asunut Sirkassa vuosikymmeniä. On siellä monessa mukana, miehellä bisneksiä ja tällä kummituksella ollut työpaikka aina. Silti olisi ymmärtääkseni valmis muuttamaan pois koska tahansa. Eli viihtyy kyllä, mutta ei ole sellainen sydämen koti.
Mulle oli järkytys, kun muutama vuosi sitten kävin pitkästä aikaa Sirkassa. Muinoin se oli oikeasti pieni Lapin kylä, ja nyt sellainen hiihtokeskusslummi. Olisin viihtynyt paremmin siinä vanhan ajan kylässä.
Nyt kun on ehkä pitkäkin taantuma aluillaan, kannattaa muistaa, että ihmiset supistavat ensimmäiseksi kaikesta ylimääräisestä, ja esim. Levin-matkailu saattaa kärsiä. Ehkä se ydinbisnes toimii (laskettelu, majoitus), mutta kaikki muu karsiutuu (valjakkoajelut, moottorikelkkasafarit, lumikenkävaellukset ja mitänäitänyton).
Lapissa asuessa välimatkat saavat uuden merkityksen. Siellä ei ole homma eikä mikään hurauttaa päiväksi vaikka Kittilästä Haaparannalle Ikeaan shoppailemaan.
Mullakin mies aina toisinaan haaveilee muutosta Lappiin. Minä olen Lapista kotoisin, enkä kyllä halua sinne muuttaa. Mies savolainen, ja aina ollut innokas Lapissa liikkuja. Mulla ehkä realistisempi kuva, miehellä turistisilmälasit.