"Aloita ennemmin tehostartti näin:
aamulla: 3 kpl paistettua kananmunaa ja 1/3 paist. pekonipaketista, juomaksi vettä, wichyä tai Fanta Light
välipala: Koskenlaskijajuustoa niin paljon kuin haluat, teetä
Lounas: paista voissa tai oliiviöljyssä niin iso pihvi kuin haluat tai vaikka useampia, juomaksi vettä, Wichyä tai dietti limua.
Välipala: Tonnikalamunakas ja juomaa
Päivällinen: Kalaa, Kanaa; Lihaa niin paljon kuin haluat, majoneesia voi käyttää tai kermaa makua antamaan. Koskenlaskijajuustoa ja juomat
Välipala: 2 Kananmunaa ja majoneesia ja teetä
Illallinen: Iso pihvi tai 2 kyljystä tai muuta lihapuolta ja juomat. Tietenkin voit käyttää kalaa, jos tykkäät siitä näissä kaikissa kohtaan missä on mainittu liha juttu!
Vaihtele näitä ruokia mielesi mukaan. Mutta Vihanneksiin, Hedelmiin, Leipään, maitoon, perunaan, riisiin, makarooniin, jauhoihin, sokeriin älä koske!
Käytä aimo annos vitamiinitabuja päivää kohti!
Osta apteekista Ketostick reagenssiliuskoja, joita virtsaan kastamalla näet koska rasva alkaa palaa. Tikku muuttuu punaiseksi, kun rasva palaa.
Et voi siis huijata ketään ja varsinkaan itseäsi!
Pari viikkoa kun syöt tämän mukaan niin 4-9 kg tippuu varmasti. Määrä vaihtelee alkupainosi mukaan.
Sen jälkeen siirry toiseen vaiheeseen. Voit lisätä päivässä hiukan hiilihydraatteja. Jos olet kaivannut vihanneksia niin nyt voit tehdä salaattia pihvien lisukkeeksi. Tai rahkaa, fetajuustoa, marjoja (Marjoja ja kermaa!)
Älä pihtaa sen lihan syönnin kanssa, koska olen huomannut, että esim. mun täyty syödä montakertaa ja isoja pihviä näin sain nopeamman laihdutuksen aikaan.
Tsemppiä! Takaan nälkää et tule näkemään ja mielihalut joitakin ruokia kohtaan tuntuvat katoavan dietin aikana.
Osta niitä tikkuja Apteekista, maksaa noin 12 e/ 50 kpl"
Kopsasin suomi 24 sivuilta ja haluun kysyy joltain asiasta tietävältä et onko tää oikeasti toimivaa. En ole itse kirjoittanut tekstiä.
Mut voiko tällä tavalla oikeesti laihduttaa?????