atkinsin dieetti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LOISTOTUPSU

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
5 011
0
36
Nyt kun on tätä hinkua ollu tuota läskiä vattasta saada pois, mulle ehdotettiin tätä atkinsin dieettiä.

Tää oli mulle ihan uus juttu.

Mulla kun ei ole hajuakaan että mitä saa syödä ja mitä ei, ilmeisesti katottava joka ostoksesta proteiinit sun muut :whistle:
Ja kuinkahan tämä nyt toteutetaan?
Kertokaas joku kuka tietää tästä.

Kirjastossa voisi olla se Atkinsin kirja.Olikohan jo Atkinsin uusin dieetti.Jos jaksaa lukea ja perehtyä niin ihan ok.Oletko ajatellut karppausta?Samantapainen ja sieltä karppaus sivulta saat hyvää tietoa ja myös ruokaohjeita!Hakusanaksi karppaus googleen niin johan löytyy tietoa.Siellä on keksutelufoorumit ja kaikki.Minä ainakin tykkäsin sivuista ja yleensä löytyi tietoa jos ei löytynyt niin kyseli vaan ja joku vastasi.

a) lainaa/osta kirja laihdu ilman nälkää, siinä esitelty vähähiilihydraattiset dieetit
b) lue se huolella ja kuulostele mikä tuntuu omimmalta
c) etsi tietoa ko. dieetistä, paneudu asiaan ja aloita sitten vasta.

T: Heikkilän Pellinki-dieettiä noudattanut, nyt hieman vapaammalla tyylillä raskauden ja imetyksen ajan

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 16:22 shedevil kirjoitti:
Kirjastossa voisi olla se Atkinsin kirja.Olikohan jo Atkinsin uusin dieetti.Jos jaksaa lukea ja perehtyä niin ihan ok.Oletko ajatellut karppausta?Samantapainen ja sieltä karppaus sivulta saat hyvää tietoa ja myös ruokaohjeita!Hakusanaksi karppaus googleen niin johan löytyy tietoa.Siellä on keksutelufoorumit ja kaikki.Minä ainakin tykkäsin sivuista ja yleensä löytyi tietoa jos ei löytynyt niin kyseli vaan ja joku vastasi.

Kiitos, käynkin vilaseen =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 16:22 shedevil kirjoitti:

Atkins on vain yksi karppityyli. Karppaus on yleisnimitys vähähiilihydraattisille dieeteille, mitä Atkins myös on.

ennenkuin rupeaa atkinsille niin ois hyvä lukea
http://www.tohtori.fi/?page=6771267&id=2629160
toi on vielä kevyt mutta vastaaviakin artikkeleita löytyy paljon.

Vähähiilihydraattista ruokavaliota(=karppausta?) voi suorittaa terveellisemminkin kuin atkinsilla.

http://www.tohtori.fi/?page=6625671&search=Atkinsin%20ruokavalio
Atkinsin ruokavalio, Atkinsin dieetti
hiilihydraatiton ruokavalio

(ja ihminen tarvitsee niitä hiilareitakin edes jonkun verran päivässä)<br><br>

Yhteistyössä