ONKO OIKEESTI KAIKILLA LAPSILLA OMAT LAATIKOT JA LOKEROT ? Jokaisellako?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kristan äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, kyllä lapsilla on eteisessä omat korit ja sen alla vielä pienet laatikot pikkujutuille. ja omat vaatteetkin jopa.
ja kaikki vaatteet ovat omia. tosin usein esikoinen valitsee kaupasta tai kirppikseltä jotain, joka on jo valmiiksi pieni, mutta annan ostaa, jos sopivaa kokoa ei ole, koska tiedän että kuopuskin todennäköisesti tykkää samasta vaatteesta. ja esikoinen pitää sitä hetken, ehkä kuukauden pari ja sitten siirrän kuopukselle.

Ja minusta on kyllä ihan päivänselvää ettlä on omat vaatteet, oli minullakn lapsena omat ulkovaatteet vaikka meitä oli 4 ja 2 vanhinta suunnilleen samankokoiset (minä heistä toinen).

Lapsena muistan että minua ällötti sisarusten yövaatteet, alkkarit jne, en haluaisi pitää kenen tahansa lakkia, en edes oman miehen, joten meillä myös lapset saavat pitää vaatteensa ominaan

Kun perheessä on kaksoset ja heitä vuotta nuorempi lapsi ja kaikki tyttöjä, niin vaatteet on yhteisiä. Senttikoko ja kengänkoko kaikilla on tasan sama. Meillä on omat vaatekaapit, vaatelokerot, korit yms... mutta nuo vaihtelee vaatteita sujuvasti.

Meillä on ulkovaatteet samassa kahdessa laatikossa, mutta hitsi, kun niitä ON kaks, niin kummallakin VOIS olla omansa...
Mutta kun toi ukko-kulta on niiiiin kova siivoo, että se vaan aina mättää kamat lähimpään, niin auttaisko tuokaan? ;)

Mutta kyllä tyttö ja poika omansa erottaa.
Vaikka kengännumerossa onkin vaan yhden heitto, vaikka ikää on lähes 3v väliä.

Mä oon ilmeisesti kasvattanu poikani jotenkin kieroon koska en saa häntä käyttämään Hello Kittyä, Barbia, yms muuta saatika mekkoja tai vaaleapunaisia vaatteita.

Vastaus kysymykseen juu on meillä kaikilla omat laatikot

Yhteistyössä