Audi-mies puhui 80% täyttä asiaa. Miksi kaikki mursuviiksiset, huono itsetuntoiset feministit on nyt suuttuneet?

Alkuperäinen kirjoittaja lopo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Kyllähän oikeasti kaikki sen tietää että tosi elämässä mies on se vahvempi sukupuoli ja näin ollen myös tärkeämpi.

Miten niin vahvempi? Naisilla on todettu olevan mm. parempi stressinsietokyky ja naiset saattavat henkisesti olla jopa miehiä vahvempia. Tärkeämpi? Lisääntymisen ja elämän jatkumisen kannalta katsottuna nainen on kyllä tärkeämmässä roolissa. Mielestäni kaikki ihmiset ovat tasa-arvoisia, sukupuoleen ja muihin ominaisuuksiin katsomatta.

Jotenkin ristiriitaista, että sanotaan, että kaikki ovat tasa-arvoisia ja että miehiä ja naisia ei saisi verrata keskenään, mutta samaan hengenvetoon selitetään että naisilla on parempi stressinsietokyky..

Niin, KESKIMÄÄRIN parempi stressinsietokyky..miehet taas ovat KESKIMÄÄRIN fyysisesti vahvempia. Yksilöllisiä eroja kuitenkin on. Sukupuolten tasa-arvo ei tarkoita sitä, että miesten ja naisten täytyisi olla samanlaisia.

Niinpä, mutta jos sanot, että miehet ovat KESKIMÄÄRIN jossain parempia kuin naiset, olet sovinisti. Jos taas sanot että naiset ovat jossain KESKIMÄÄRIN parempia, se on ihan ok. Ja on ihan ok vetää tähän tuo Evan tutkimus naisjohtajien paremmuudesta, mutta jos joku sanoo, että miehen ja naisen välillä on eroavaisuuksia, huudetaan tasa-arvoa.

Siis millä ihmeen perusteella tää nyt tuli? Kyllä mies ja nainen saa ja jopa pitääkin olla erilaisia, mutta ketään ei saa alistaa!!!! On se nyt jumalauta että saadaan tästäkin aiheesta väännettyä jotain ihan uskomatonta paskaa!!
En ole nähnyt yhtäkään kommenttia täällä missä väitettäisiin asiat noin mustavalkoisesti! Varmaan ehkä siksi kun tämä asia ei mua juuri hetkauta, koska ei ole millään tavalla mulle tärkeä henkilö joka noin sanoi. Mutta näköjään tää nyt on ihan sydämen asia joillekkin, että väenvängällä väännetään asioista vaikeempia kuin ne ovat.

Ai millä perusteella mikä tuli? Täällähän koko ajan jankutetaan että ei saa verrata, ollaan tasa-arvoisia ja sitten kuitenkin vedetään näitä Evan tutkimuksia esiin. Siitä tämä tuli. Jos joku sanoo MIELIPITEENÄ, että naisesta ei ole johtajaksi (enkä vieläkään väitä, että olen itse samaa mieltä), miksi nousee tällainen haloo? Jos joku sanoo, että naiset yleensä ovat kauniita, niin alkaako joku mölisemään, että ei tuo naapurin akka ainakaan ole, eihän noin voi yleistää!!! Tai jos joku sanoo, että naiset osaa yleensä hoitaa lapset paremmin, kuin mies, niin ei kukaan tule valittamaan, että en minä ainakaan osaa, kyllä meillä mies osaa paremmin.

Sehän tässä oli pointti, että jos joku vertaa naisia ja miehiä siten, että mies on jossain parempi on suorastaan syntiä, mutta toisin päin vertailu on ihan sallittua. Edelleenkin kyse on yhden miehen mielipiteestä, eikä yleiseksi säännöksi tai ajatusmalliksi tarkoitetusta yleistyksestä.

En nyt kyllä oikein tajua, mikä tämän kommentin tarkoitus oli, koska juuri nämä kommenteista suuttuneet naiset mielestäni tekevät asian vaikeaksi, eikä päinvastoin.

Ei kai tuo ollut mitään uutta, kaikki miehet ovat sisimmässään samaa mieltä kuin Audimies, kaikki eivät vain uskalla sanoa sitä ääneen. Olen aivan samaa mieltä miehistä, naisen näkökulmasta. Miehistä ei ole muuten hyötyä kuin seksin puutteen tyydyttämisessä muuten vain riesaa. Naisten on jatkuvasti varottava ettei käyttäydy liian hallitsevasti, ettei vaan miehen ego ja miehisyys saa kolhuja. Reppanat kun ovat niin herkkiä. Naiset tätä maata pystyssä pitää, miehet pullistelevat siinä siivellä. Feministeiksi naisia hakkuvat miehet kokevat erityisesti miehisyytensä uhatuksi. Nainen ei tarvitse miestä pärjätäkseen, mutta mies tarvitsee naista elääkseen...

Alkuperäinen kirjoittaja Audimiehen vaimo:
Ei kai tuo ollut mitään uutta, kaikki miehet ovat sisimmässään samaa mieltä kuin Audimies, kaikki eivät vain uskalla sanoa sitä ääneen. ----- Nainen ei tarvitse miestä pärjätäkseen, mutta mies tarvitsee naista elääkseen...

Jos nainen ei tarvitse miestä pärjätäkseen, miksi sulla on mies? Ja vielä tollanen kamala audimies??

Alkuperäinen kirjoittaja akka:
Alkuperäinen kirjoittaja Audimiehen vaimo:
Ei kai tuo ollut mitään uutta, kaikki miehet ovat sisimmässään samaa mieltä kuin Audimies, kaikki eivät vain uskalla sanoa sitä ääneen. ----- Nainen ei tarvitse miestä pärjätäkseen, mutta mies tarvitsee naista elääkseen...

Jos nainen ei tarvitse miestä pärjätäkseen, miksi sulla on mies? Ja vielä tollanen kamala audimies??

:o No mulla on mies koska rakastan häntä ja hän on lapsieni isä. Ei sen takia etten pärjäisi elämässä ilman häntä. Tuskin nyt itseäni kiikkuun vetäisin jos mieheni kuolis.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Muuten totta, mut mun mielestä nainen pärjää johtajana paremmin kuin mies. Jos maailmassa ois enemmän naisjohtajia, uskon ettei sotia olis käyty näin paljoa.

P*skanmarjat! Kyllä ne historian suuret kuningattaret ovat olleet nimenomaan kiinnostuneita vallasta.

Johtajana pärjääminen riippuu ihmisen persoonasta, hänestä itsestään. Työpaikalla ei tulisi olla sukupuolia, koska kaikkia on kuitenkin tarkasteltava yksilöinä.

Mies puhui niin täyttä puuta heinää, että 99 prosenttia fiksuista naisista ei koskisi Kiesiin pitkällä tikullakaan.

Se on kyllä hauskaa, että hänellä on pokkaa vaatia naiselta kaikenlaisia ominaisuuksia - sori nyt vaan, mutta en tuolla Kiesin habituksella kehtaisi kumppanilta kovin paljon vaatia... :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Mies puhui niin täyttä puuta heinää, että 99 prosenttia fiksuista naisista ei koskisi Kiesiin pitkällä tikullakaan.

Kun seuraa ketkä kirjoittajat täällä puolustavat Kiesiä, tuo väite tulee pätevästi todistetusti... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Mä allekirjoitan suurimman osan sen ukon lausunnoista.

Miksi joku ei haluais näyttää haluttavalle? Ja kyllä korkkarit näyttää jalassa paaaljon paremmalle, kuin lenkkarit. Köyhillä ei ole varaa Audiin, sehän nyt on ihan itsestäänselvyys. Ja kyllähän nainen antaa tunteiden sanella enemmän käytöstään, kuin järjen.

Mistä moinen kohu?

Peesi.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Kerran ku joku äijä puhuu tälläistä, on akat kynsillään, mutta naiset on kritisoineet miehiä julkisesti eikä ukot oo ollut moksiskaan. Tasa-arvo? Juu kyl.

Näinpä. Iltasanomissa tai Iltalehdessä oli juttua, kuinka monetkin julkkisnaiset ovat möläytelleen miehistä yleistäen monenmoisia sammakoita, eikä niitä ole noteerattu mitenkään.

Kokeilkaa itse:

Mitä naiset vastaisivat samoihin kysymyksiin? Olisivatko vastaukset olennaisesti korrektimpia kuin Kiesin vastaukset?
http://suomenkuvalehti.fi/jutut/talous/esko-kiesi-ja-johdattelevat-kysymykset-nain-naiset-miehista-ja-autoista

Vastaus: Eivät!

Alkuperäinen kirjoittaja kiesifani:
Kokeilkaa itse:

Mitä naiset vastaisivat samoihin kysymyksiin? Olisivatko vastaukset olennaisesti korrektimpia kuin Kiesin vastaukset?
http://suomenkuvalehti.fi/jutut/talous/esko-kiesi-ja-johdattelevat-kysymykset-nain-naiset-miehista-ja-autoista

Kiesin tosielämässä tuntevat tietävät, että mies puhui haastattelussa harvinaisen kauniisti naisista. IRL, mm. työelämässä hän nimittelee naisia toistuvasti huo*ksi ja Pi**uiksi, etc. Eli kohu taisi tulla ennenkaikkea siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja kiesifani:
Kokeilkaa itse:

Lukekaas tuo teksti ajatuksella. Tätä minä ja monet muutkin ovat yrittäneet koko ajan sanoa.

Moniko teistä urveltajista on lukenut koko artikkelia ja moniko tuntee kyseisen Kiesin henk.koht.?

Kellä on varaa arvostella toisten sanomisia suuressa täydellisyydessään?

Suomalaisten herkkänahkaisuus on pelkästään osoitus surkeasta itsetunnosta ja siitä, että läskiperseinen, ikuisesti laihduttava petolinnunpersettä muistuttava jäkättäjä ei kestä minkäänlaista kritiikkiä.

Sitä tosiasiaa, että Kiesillä on oikeus mielipiteensä sanomiseen myös julkisesti ei poista mikään.

Toinen seikka on se, että ko. artikkelin julkaisi NAISTENLEHTI, jonka päätoimittaja ja kyseisen jutun toimittajakin on NAINEN.

Mitä tällä ajettiin takaa?
Juuri tätä. Anna-lehti saavutti loistavasti markkinointitavoitteensa saamalla suomalaiset naiset pyörimään naama punaisena kuin hiilihanko perseessään kusiaispesässä.

Voi teitä. Olette markkinoiden orjia ja valitettavasti ruman ja kulahtaneen kroppanne alemmassa puolikkaassa olevat ryppyiset vittunne eivät ole minkään arvoisia, meuhkasitte kuinka paljon tahansa.

Vinkkinä - se kaljapullohartiainen, kaljuuntuva nysäkullinen paskasäkki siellä sohvalla on SINUN valitsemasi puoliso - vika ei ole miessukukunnan, vaan kyse on OMASTA VALINNASTASI.

Mielestäni piikkikorkokengät naisen jaloissa ovat rumat.
Antaa kuvan hempukkamaisesta luonteesta (ja sehän taas ei ole hyvä asia).
Ja lisäksi kuvassa taitaa olla mukana tyhmyyskin (eikö korkokengät ole jalalle haitallisia ja tapaturmariskisiä?).

Yhteistyössä