Auta Itämerta, katso video!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lentää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

lentää

Aktiivinen jäsen
29.02.2008
2 542
0
36
http://pullovesi.fi/

Video kestää jotain 8 min, mutta on ihan mielenkiintonen ja täyttä asiaa! Kun olet katsonut videon, tulee esiin "lahjoita" painike, jota painettuasi Sodastream lahjoittaa puolestasi 11 senttiä Itämeren suojeluun =)

Pelasta maailma pullo kerrallaan, jätä pullovesi kauppaan.

http://pullovesi.fi/
 


niinpä! Ei kyllä meille tollasta tulisi ikinä. raanasta tulee vettä eikä hapot pilaa hampaita.[/quote]


seon on itämeri videon idea RAANASTA TULEE VETTÄ. Kannattaa katsoa ja painaa lahjoitusnappia :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja lentää:
No onhan tuo video ton turhakkeen kustantama, mutta ei sekään muuta sitä, että pullovesi on turhaa ja raanasta tulee parempaa vettä lähes ilmaiseksi.

siksipä laitoin toiseen ikkunaan videon pyörimään ja panin turhkeen maksamaan :laugh: kun ihan omilla aivoilla osaan ajatella että pullotettu vesi on perseestä, kai se jonkun työllistää mutta luonnon kustannuksella täysin.
 
No, joka tapauksessa sitä kuplavettä ja limua ihmiset kantaa elämänsä aikana 14.000 pulloa kotiin!

Joten mieluummin valmistan sen himassa.

Ja miettikääs, miten monta kiloa jää raahaamatta eikä tarvii niitten tyhjien pullojen kanssa pulata. Aikaakin säästyy, ei tarvii palautusautomaatillakaan jonotella. Senkin ajan voi käyttää vaikka lastensa kanssa.

En pidä turhakkeena.
 

Similar threads

Yhteistyössä