Pullovesi pannaan!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei pullovedelle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ei pullovedelle

Vieras
Katso tätä todella hyvä tietoisku.... Juotko vielä pullovettä sen jälkeen?
Katsomalla videon loppuun, Soda stream lahjoittaa 11c puolestasi itämeren suojeluun !!

http://pullovesi.fi/
 
Ei olis ilman pullovettä ollut meillä joulua viime vuonna :whistle: Jumpalle mennessä joskus ostan vesipullon että saan sen pullon... ja ostan vaikka olis mitä tietoiskuja
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ei pullovedelle:
Katso tätä todella hyvä tietoisku.... Juotko vielä pullovettä sen jälkeen?
Katsomalla videon loppuun, Soda stream lahjoittaa 11c puolestasi itämeren suojeluun !!

http://pullovesi.fi/

Ja nytkö vasta heräsit ja tajusit? Että oikein piti joku tietoisku lukea. Mulle on ollut itsestään selvää aina, että kaupasta ei kanneta vettä kotiin pullossa. Paitsi jos tosiaan vesi on saastunut mutta kait sitä sitten joku isompi taho tuo vettä ettei tarvi mitään litran pulloja kanniskella.
 

Yhteistyössä