Alkuperäinen kirjoittaja vicy:Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Jos on rasisti niin ei pitäisi sitä noihin pieniin lapsiin kohdistaa, sillä he eivät ole voineet valita mihin elämä heidät tuo.
Mä myönnän ihan avoimesti, että lähettäisin kaikki työtä tekemättömät lusmut takaisin sinne mistä ovat tulleet. Meillä on täällä näitä sossun tapauksia tarpeeksi ihan omasta takaa niin miksi niitä pitäisi lisää haalia.
Oletko opettanut lapsillesi suvaitsevaisuutta? Sitä, että kaikki ihmiset ovat arvokkaita ja jokaisella on oikeus normaaliin elämään?
Muoks. Jatkoa vielä: minkä ikäisiä lapsesi ovat?
esikoinen on 12 ja nuorempi on niin nuori ettei kyllä varmaankaan vielä omaa mitään mielipiteitä.
Suvaitsevaisuus ei mielestäni asia joka ei anna vapautta elää muiden siivellä.
Toivon, että olet opettanut 12veelle mitä oikeasti tarkoittaa toimiva yhteiskunta, heikompiosaisista huolehtiminen ja lähimmäisenrakkaus. Oletan, että sä et ole koskaan itse elänyt esim. äitiyspäivärahoilla tai muuten muiden siivellä? Vai onko sulla siihen jotenkin suurempi oikeus kuin muilla?
tiedät ettei tämä kysymys ollut mulle mutta vastaan silti...
Mun mielestä kaikilla Suomalaisilla on oikeus elää esim.äp rahoilla ym. mutta jos tänne tulee jotain elintasopakolaisia niin saisivat kyllä tienata joka pennin ite!!!
Mun mielestä kaikkien valtioiden pitäisi pitää huolta omistaan! Poikkeuksen tekee vain ne maat jotka on sodassa ilman osaa syytään! Niistä maista tulevat pakolaiset hyväksyn!!
Mikä on elintasopakolainen?
Meille elintaso (ts. paremmat palkat) oli yksi syy siihen miksi aikanaan muutettiin ruotsiin. ja vaikkei ruotsalaisia olla virallisesti oltu kuin muutama kuukausi (henkisesti ei sitä olla vieläkään ja tuskin koskaan tullaan olemaankaan