Autokakku apua!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bhunis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bhunis

Jäsen
22.07.2007
740
0
16
Siis oon selannu nettisivuja ja tulee miljoona eri tapaa tehdä semmoinen....Mikä olisi kaikista helpoin ja varmin tapa tehdä autokakku jos oikeesti ei oo kovin ihmellinen leipoja :)

Siis että mitä sisälle ja mitä laittaa päälle jne?

Piirrät paperille auton sivuprofiili kuvan, leikkaat irti paperista, laitat täytetyn kakun päälle sen ja leikkaat kakun auton muotoon. Ylimääräisistä paloista voi vähä muotoilla kolmiuloitteisuutta kakkuun. Sitten vaan kermaa vatkaamaan, karamellivärillä värjäämään ja kuorruttamaan.
Tämä on taatusti helpoin tapa!

*muoks* Täytä vaikka ihan perus mansikkahillolla ja kermavaahdolla.

Tai teet ihan perus pyöreän kakun, johon elintarvikeväreillä maalaat auton kuvan. Mallikuvia on netti täynnä.
Noin mä olen tehnyt autokakun ja Nalle Puh-kakun ja tuli kyllä hienoja, vaikka itse sanonkin! :D

siis kaikista helepoin on ostaa esim. bake and partysta semmonen autokakkuvuoka ja tehä siihen.

sitte täytteeksi sitä mitä normistikki laittasit ja kuorrutukset auton mukasesti.

http://www.bakeandparty.com/epages/Kaupat.gpl/?ObjectPath=/Shops/Bake/Products/1000

tai sit tee kaks kääretorttua, aseta vierekkäin, pätkäise molemmista 1/ 3 pois ja nosta ne lyhyemmät pidemmän osan päälle . Tulee aika massiivinen ja leveä auto mut auto kuiteski.
Ja sit keksit pyöriks ja koristelu oman maun mukaan.
Meillä ainakin on maistunut synttäreillä =)

hitsi mun viesti hävis bittiavaruuteen, mutta tällasen tein itse joku aika sitten

pyöreästä pohjasta leikkaamalla sai helposti. kannattaa laittaa 1,5 marsipaanitankoa kuorrutteeseen jos ei ihan kermalla pursottele.

googlella löytyy helppo ohje tuohon kasaamiseen.

*muoks* aiemmin mainittu linkki olikin juuri tuo tarkoittamani ohje :)

Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:
Millä kummalla tuosta kermasta saa oikeasti noin punaista? :ashamed: =)

väreillä, sisko hyvä, väreillä :D

Mutta kun tää sisko sai pinkin autokakun esikoiselle aikaiseksi kaupan elintarvikevärillä. :ashamed:
Se jauhe lienee parempaa? ;)

mä värjäsin geelimäisellä värillä, mitä saa nettikaupoista(confetti, ullanunelma, bake and party)
mutta sitäkin saa tunkee aika paljon..

Yhteistyössä