S40 ja -96. Vai -97... En mää muista![]()
helpoimmalla ja halvimmalla selviät kun menet jonkin varaosaliikkeen tiskille, annat avaimen myyjälle ja pyydät laittamaan uudet patterit.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
S40 ja -96. Vai -97... En mää muista![]()
Sulla on siis samanlainen kauko mitä mulla on. Kokeilet avata sen kaukon, siitä liitoskohdasta kampeat veitsellä tms varovasti niin pitäis aueta kahtia, ja näät sen sisuksen sitten iteVoin laittaa omastani havainnointikuvia, jos haluat
![]()
Sulla on siis samanlainen kauko mitä mulla on. Kokeilet avata sen kaukon, siitä liitoskohdasta kampeat veitsellä tms varovasti niin pitäis aueta kahtia, ja näät sen sisuksen sitten iteVoin laittaa omastani havainnointikuvia, jos haluat
![]()
Ai hyvä ihme, mä sain sen auki rikkomatta koko laitettaJa sit vaan patterikauppaan!
Voin taas aiheuttaa miehelle kauhunväristyksiä kertomalla, että ihan itee ostin patterit ja vaihdoinkin ne![]()
Älä hyvä nainen tee sitä, se pistää sut pian syksyllä vaihtaan talvirenkaita ;D Terveisiä vaan tyypiltä, joka nykyään hoitaa kaiken autoihin liittyvän meidän perheessä. Virheistä on opittu![]()