Auton ilmastointiongelma

Sulla on siis samanlainen kauko mitä mulla on. Kokeilet avata sen kaukon, siitä liitoskohdasta kampeat veitsellä tms varovasti niin pitäis aueta kahtia, ja näät sen sisuksen sitten ite :) Voin laittaa omastani havainnointikuvia, jos haluat :)

Tehdäänks niin, että mä rikon ekaks ton omani, ja sit sä voit laittaa kuvia niin mä nään miltä sen pitää näyttää ja äkkiä korjaan sen ennenku mies näkee :whistle:

Sulla on siis samanlainen kauko mitä mulla on. Kokeilet avata sen kaukon, siitä liitoskohdasta kampeat veitsellä tms varovasti niin pitäis aueta kahtia, ja näät sen sisuksen sitten ite :) Voin laittaa omastani havainnointikuvia, jos haluat :)

Hukkapiru tietää varmaan tähän paremman vastauksen.
Mulla ainakin saa sen patterin vaihdettua ihan itse, kun siinä on erikseen se kaukosäädin, millä ovi avataan ja erikseen se avain, millä auto saadaan käyntiin.
Kaukosäädin on neliskanttinen ja sinne vaan ruuvimeisseli väliin, niin se aukeaa kahtia ja patterin saa vaihdettua. =)

Älä hyvä nainen tee sitä, se pistää sut pian syksyllä vaihtaan talvirenkaita ;D Terveisiä vaan tyypiltä, joka nykyään hoitaa kaiken autoihin liittyvän meidän perheessä. Virheistä on opittu :D

En mä usko, että se uskaltaa antaa mun vaihtaa renkaita, se kun kuvittelee että ne lähtis ekassa mutkassa irti. Joskus jotain vähän sählänny, niin sitten kuvitellaan ettei mitään osata....

Teetäppä ilmastoinnin täyttöhuolto, kuivainta EI tarvitse vaihtaa jos järjestelmä ei ole rikkoutunut eli päässyt ulkoilman kanssa tekemisiin, mm. Letku, kenno tai kompuran vaihto jonka älkeen täytyy myös tehdä huuhtelu. Volvon käyttämä kompressori voi joskus tehdä niin että puhaltaa hetken kylmää ja sitten lopettaa kylmän tekemisen. Se ei ole vika vaan ominaisuus joka on korjattavissa ottamalla kompressorin päässä oleva kitkalevy irti yksi pultti ja sen alta yksi n. 0,4-5mm säätöprikka pois niin taas toimii.

Yhteistyössä