Auton tankkauksesta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja naiskuski ja todella sellainen!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

naiskuski ja todella sellainen!

Vieras
Kun menette tankille ja huomaatte että mittarit, joille olette aikeissa mennä, on varattuaj, niin missä odotatte? Ajatteko sen toisen tankkaajan perään vai mihin meette?

Perään tietenkin. Ja joillakin typeryksillä on vielä tapana mennä ensim maksamaan tankkauksen ennen kuin siirtää auton pois mittarilta. Silloin saa purkaa itseään tähän pöljään.

Perään tietty. Sellasilla asemilla onkin hauskaa, joihin pääsee ajamaan molemmilta puolilta.. joku idiootti on joskus ajanut siihen mun auton eteen odottamaan, olettaen että peruuttaisin tankilta pois.. hohhoijaa. On kyllä saanut ihan itse peruuttaa siinä vaiheessa.

he hee, hauska kysymys. Minä kuulun näihin spagettiaivoihin ja teen aina kaikki mahdolliset hullunliikkeet ettei tarvitse lähellekään mennä näitä arvon Euroopanomistajia, jotka asuvat siinä tankilla ja tahallaan viivyttävät seuraavan asiointia.
Öisin tankkaan, ei ole ketään, niin en tiedä koskiko tämä minua oikeastaan, kunhan täytyy kirjoitella reumatismia sormista pois, että alkais kulkemaan...
Niin perään kai sitten. Olen kyllä törväissyt eteenkin, jos sopivasti on sopinut ja tankilla ei ole näkynyt Helvetin Henksleliä

no en sitten taas tajunnut kyssää, lukutaito aina viipeellä -
tarkoittiko ap että JUURI SE MITTARI mihin haluaa, eli jos sen tankkaajan EDESSÄ on VAPAA mittari - koko paikan ainoa, niin tankkaan siinä peruuttakoon perkele takanani.

Mutta odottaa vuoroaan - niin tietty, perään

Tarkoitin että haluan mennä tankkaamaan mittarille A. Huomaan että mittarilla A on jo joku. Ajanko siis siihen perään odottamaan että se joku on tankannut ja häippässyt? Ja kyseessa siis on sellainen mittari mihin maksetaan heti.

Joo mä tiedän että on noloa kysellä....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tarkoitin että haluan mennä tankkaamaan mittarille A. Huomaan että mittarilla A on jo joku. Ajanko siis siihen perään odottamaan että se joku on tankannut ja häippässyt? Ja kyseessa siis on sellainen mittari mihin maksetaan heti.

Joo mä tiedän että on noloa kysellä....

Joo-o, menet sen perään odottamaan, odotat että se maksaa, tankkaa ja lähtee.

en usko että on noloa kysellä - itse olen joissain käytännön asioissa vähintäänkin kaheli, ja kierrän mahdollisimman kaukaa nää tankkien Pikku Tärkeät Miehet, ovat M:n jatkeineen siinä varmaan jotain ihme performanssia suorittamassa, heh.
Itse joudun jopa miettimään aina millä puolella autoa se reikä on ja niin pois päin. Että kuulun kyllä näihin potentiaalisiin, jotka saa tankkauksesta sen elämää suuremman kyssän aikaiseksi, ja helposti. Tulikin vastaukset varmaan tohon kyssään jo.
Sovitaanko ap, että aletaan nätiste siinä perässä odotteleen, täst lähin :)

Alkuperäinen kirjoittaja bonja:
Itse joudun jopa miettimään aina millä puolella autoa se reikä on ja niin pois päin. Että kuulun kyllä näihin potentiaalisiin, jotka saa tankkauksesta sen elämää suuremman kyssän aikaiseksi, ja helposti. :)

Vilkaise joskus sitä kuvaa mikä on bensamittarissa. Monessa merkissä siinä on nuoli osoittamassa, miltä puolelta tankataan :D Lueskelin kerran auton ohjekirjaa ja sieltä tuon jutun huomasin. Kaikissa autoissa ei ole, mutta ilahduttavan monessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Perään tietenkin. Ja joillakin typeryksillä on vielä tapana mennä ensim maksamaan tankkauksen ennen kuin siirtää auton pois mittarilta. Silloin saa purkaa itseään tähän pöljään.

Mä menen pelaamaan peliautomaatille maksettuani bensat ja autoni on parkissa bensamittarilla :D

Yhteistyössä