Autottomat: Ulkoilusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MargeSimpson
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Viikossa minimissään 20km ja maksimissaan 55km. Bussia käytän myös ahkeraan. Kun lapsi / lapset tulee maailmaan.. lenkit varmaan lyhenee alkuun. .. mutta ulkoiltua tulee varmaan metsässä lasten kanssa vastaava aika.

Aina vapaapäivinä ollaan vähintään 2 tuntia ulkona, ainakin aamupäivällä ulkoillaan, usein myös iltapäivällä.

Työ/tarhapäivinä vähemmän, fillarilla kuljetaan tarhamatkat (+ajan tarhalta metroassalle/toisinpäin). Poika ulkoilee tarhassa ja mulla työ, jossa liikun ulkona kilsoja päivittäin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Mihin sitä autoa tarvitaan jos ulkoillaan?

Me kuljetaan joko mun pyörällä jossa tytöllä on istuin takana tai tyttö itse ajaa omalla pyörällään ja tilanteesta riippuen jos mennään isompaan kauppaan johon on matkaa 2km mennään rattaat mukana jossa tyttö istuu tai ei istu mutta on ainakin ostosten kuljetus apuna nämä rattaat!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:

jos kävelee joka paikkaan, ei välttämättä ole ulkona muuten niin paljon kuin ne jotka pikaisesti hurauttaa autolla ovelta ovelle.

No olen mä kerinnyt siltikin olemaan arkipäivinäkin tarhan jälkeen 2 tuntia tuossa puistossa lapsen kanssa! Mul hajoisi pää jos sisällä vaan oltais!

Alkuperäinen kirjoittaja sama vieras:

jos kävelee joka paikkaan, ei välttämättä ole ulkona muuten niin paljon kuin ne jotka pikaisesti hurauttaa autolla ovelta ovelle.

No olen mä kerinnyt siltikin olemaan arkipäivinäkin tarhan jälkeen 2 tuntia tuossa puistossa lapsen kanssa! Mul hajoisi pää jos sisällä vaan oltais!

Niin ja pyörälläkin paljon kuljetaan. Lähinnä joka paikkaan pyörä vie!

Alkuperäinen kirjoittaja sama vieras:

no sä teet niin =) testattu on, päivässä ei tunnit riitä hommiin muutenkaan joten joskus on hiukkasen karsittava =)

Onneksi lapset sen verran isoja, että menevät itse ulos. Koululaisia kun ovat. Kotiäitivuosina olimme paljon ulkona. Tarhalaisten kanssa emme kyllä olleet tarhapäivän jälkeen ulkona, päivässä 4-5 tuntia ulkoilua mielestäni riittää.

Yhteistyössä