Auttaako tramal niskajumiin? Tuntuu kuin ois pois paikoiltaan joku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Auuuuh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt ihan ekana unohdat sen tramalin, jos kerta et ole koskaan käyttänyt ko lääkettä, niin ei kannata nytkään aloittaa.
Ota buranaa 3-4krt/pv muutaman päivän kuurina ja samalla hoidat kylmä-kuuma hoitona sitä niskaas.
menet vaikka kuumaan suihkuun toviksi ja sieltä kun tulet niin kylmää harteille ja sit vaikka takas suihkuun. Tai jotenkin muutoin hoidat tuon.
Jos ei nämä ohjeet auta niin mene sitten käymään lääkärissä, hän määrää sinulle sopivat lääkkeet tuohon vaivaa. En edes usko, että tramasta olisi mitään sen suurempaa hyötyä.

Olinkin joskus ottanut yhden. Koitin nyt ottaa yhden tramalin.. Laitan myös lämpöpussin niskaan.

Voi vee sentään, aiheuttikohan eilinen kahvakuulatreeni tämän?! Nukkuessa ei mitäön mut kun heräsin ja liikautin päätä niin NAPS. Tässä sitä taas ollaan

Jos kerta oot eilen ollu kahvakuula tunnilla niin se on sieltä johtuvaa!!
Ei siis vakavaa, veemäistä kylläkin. :D
Nyt vaan rauhallisia venytyksiä, lämpöä ja tosiaan mieluummin sitä buranaa, se kun poistaa tulehdusta sieltä lihaksista.
Ja seuraavan kerran kun menet kahvakuula tunnille niin kiinnitä suuresti huomiota hartioihisi, ettet nosta niitä korviin liikkeiden aikana vaan pyrit pitämään hartiat takana ja alhaalla rentoina.
Ja magnesiumiakin voit ottaa ihan hyvin. Samoin noiden kahvakuula yms tuntien jälkeen pitäisi muistaa syyä reippaasti proteiinia ja hiilareita jonkin verran, että lihas saa rakennusaineita.

Mut nyt vaa otat rennosti. :) Pärjäilehän!! Kyllä se siitä hiljalleen!! Huomenna kivut on vielä pahemmat. :D

Älä suotta kahvakuulaa varastoo nakkaa piiloon, otat vaan seuraavan kerran hiukan varovaisemmin.
Mullaki sillon ekaa kertaa eläissäni ku kahvakuulan kanssa ni mun reidet meni siihen pisteeseen et kaks päivää itkien nousin sängystä ylös ja kaikki liikkuminen teki todellista tuskaa.
Nykysin mulla on viha-rakkaus suhde kahvakuulaan, hemmetin hyvä treenivälineenä, mut niin pirun ärsyttävä siltikin! :D

Mulla ei oo nyt kyllä sellasta tyypillistä lihaskipua mitä treenatessa tulee, vaan lihasjumi. Lääkäri aikoinaan sanoi jännitysniskaksi.

Oon nyt laittanut ensin kuumaa, sitten kylmää ja nyt on lämpötarra joka vaikuttaa 8h

Koskakohan helppaa :( pää on kokoajan kääntyneenä oikealle, ei juuri käänny muualle

jos sulla on lihakset noin krampissa niin saat ne vaan pahempaan kuntoon kylmällä ja kuumalla. jos ei ole, hae apteekista mieluummin jotain kipugeeliä.

muista vaan että jotkut saattavat reagoida suun kautta otettuun lääkkeeseen.

Kahvakuula aiheuttaa herkästi suuriakin kiputiloja.Jos ei huomiseen mennessä ole auttanut, niin voit ihan hyvin mennä käymään lääkärissä sitten. Tai jos et esim illasta saa nukutuks niin sitten voit jo yölläkin mennä hakemaan rela- ja kipupiikit.

Auttaako se kipupiikki niin et koko jumi lähtee?

Viimeks se ois laittanu sellasen jos ei olis lähtenyt parissa päivässä sillä dolanilla.

Joskus näitä tulee useammin ja joskus taas pitkäkin aika ettei tule, joskus lähtee itestään pois parissa päivässä. Ekalla kerralla luulin et on oikeesti joku nikama pois paikoiltaan, jumi ei ole niskassa vaan tuossa lapaluun kohdalla.

Mulla meni samanlailla niska kun venyttelin, ihan siis normi kädetylös venyttelyää.. Ota Tramalin lisäksi Buranaa, koska burana on tulehduskipulääke! Eli voi ottaa yhtä aikaa ja tehoaa paremmin.

Yhteistyössä