Auttaako työkkäri jos on jo työpaikka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "argh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"argh"

Vieras
Olen siis ilmoittautunut työssäkäyväksi työnhakijaksi, hakenut jo vuoden toista työtä, mutta ei onnistu mitenkään. Auttaakohan työkkäri enempää työssä käyvää? En tarvitse uutta koulutusta, mutta tarvitsisin "harjoittelupaikan" jossa oppisin haluamalleni alalle.. pohjakoulutus jo siis on mutta en käytännössä osaa sitä työtä.

[QUOTE="argh";24441663]En tarvitse uutta koulutusta, mutta tarvitsisin "harjoittelupaikan" jossa oppisin haluamalleni alalle.. pohjakoulutus jo siis on mutta en käytännössä osaa sitä työtä.[/QUOTE]

Et osaa, et tarvitse koulutusta, mutta harjoitusta tarvitset, jotta opit :laugh:

No joo, kuulostaa todella typerältä, tiedän :D Nyt kun viimein keksin mitä oikeasti haluan tehdä ja aloin selvittelemään tarvittavaa koulutusta niin selvisi että minulla jo on tarvittava koulutus :D Vaikken siis oikeasti mitään osaa tehdä, työssä sitä kuulemma sitten oppii.. Mutta kun olen valmistunut jo ajat sitten niin en voi tehdä "työharjoittelua" opintotuellakaan eikä kukaan ota tällaista jolla ei ole tarvittavaa työkokemusta.