AUTTAKAA -Kertokaa mitä voi tehdä mummolle joka sabotoi lapsen puheenkehitystä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä tajuun sua ap. Onko kyse teillä "kaapin paikan" etsimisessä? Oletko kysynyt mummolta, että vittuileeko hän, onko hän ilkeä, vai mikä hänen ongelmansa on.

Mua on ärsyttänyt mummon puhetapa (tyhmä, ei lässyttävä) jo kauan ennen kuin oli lasta, mutta nyt kun sitä puhetapaa tulee lapselle niin puren kieltäni. Kuukausittainen tapa ei lapseen vaikuta, mutta mua ärsyttää niiiiiin suunnattomasti sellaiset sanat/sanonnat kuin mm.
"tiskApöytä"
"nyt leikitte yhtenä"

Ja jatkuvasti itse keksityt ilmaisut joka asiaan:
"mennä löpsitellään"
arrrgghhh.

Ja tiedän, vika on minussa.

Alkuperäinen kirjoittaja mk:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ymmärrän ap turhautumisesi täysin! Meillä on myös mummo-ongelma, vaikkakin hieman erilainen. Mut mua ärsyttää suunnattomasti se ettei mummot kunnioita lapsen vanhempien tahtoa tietyissä asioissa. On ihan PAKKO tehdä asiat niinkuin joskus 30 vuotta sitten on tehty vaikka on moneen kertaan KÄSKETTY että meidän lapsen kanssa EI toimita niin. Vaikka kaikista jutuista ei oliskaan merkittävää haittaa niin mielestäni on periaatekysymys se että myös mummojen on kunnioitettava vanhempien tahtoa!!! Ja meillä mummo on tunkemassa kylään joka päivä, tästä on tapeltu moneen kertaan että saadaan edes muutama päivä viikossa olla rauhassa...

SUPER_PEESI.

SAMOIN!!!!! isovanhempien täytyy tietää paikkansa..

Yhteistyössä