Auttakaa kokematonta pienen lapsen haalarista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ä1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Ä1

Vieras
Millainen haalari kannattaa ostaa 11 kk vanhalle lapselle, joka konttaa ja tarkoitus on hoidossa antaa olla ulkona maassa tutkiskelemassa?
Onko jotain, mitä ei aiknakaan kannata ostaa? Vinkkejä. Toppahaalari siis hakusessa ja sellainen vedenpitävä.

Riippuu ensinnäkin siittä paljonko sinulla on tarkoitus pukuun sijoitaa?

Mut jos lapsi konttaa ja möyrii pitkin maita niin suosittelen sellaista jossa on kunnon koskeus suoja...reimatec,lassietec jne.

Noin pienelle sopii esim remu tai lassietec hyvin.Ne pitää vettä ja remun vauvamallises haalaris on takapuolen kohdalla ylimääräinen lämpökerros sen takia että pienet istuu paljon maassa pyllyllään.Mä ottaisin remun vauvamallin haalarin.NIitä sai cm:sta 55 eurolla että vielä halvallakin pääsisit.

Esim. Remu, Lenne, Reimatec ja Lassitec. Remua meillä on useana vuonna ja siihen olen ollut tyytyväinen. Tietenkin puku kuluu polvista jos lapsi paljon rymyää maassa mutta sille ei voi mitään. Puhki asti meillä ei ole puku koskaan mennyt.

reimatec babymalli maksaa 109e ja remu 55e.Taso kumminkin ihan sama.Nimim.olen ostanu molempia useamman kappaleen.Että jos välttämättä haluaa maksaa 59e siitä että lapsen rinnuksilla lukee tuo niin taivaallinen nimi "reimatec" niin sitten tietysti se.Mutta remukin on yhtä hyvä ja niitä saa kaks samaan hintaan.

Alkuperäinen kirjoittaja katmat:
reimatec babymalli maksaa 109e ja remu 55e.Taso kumminkin ihan sama.Nimim.olen ostanu molempia useamman kappaleen.Että jos välttämättä haluaa maksaa 59e siitä että lapsen rinnuksilla lukee tuo niin taivaallinen nimi "reimatec" niin sitten tietysti se.Mutta remukin on yhtä hyvä ja niitä saa kaks samaan hintaan.

Missä myydään näitä ko remu pukuja?
Minunki pitäis hommata vielä 3vuotiaalle puku.

Alkuperäinen kirjoittaja Möyrylit:

mun käsittääkseni kaikissa citymarketeissa saa babymallin remua 55e hintaan.Muuallakin niitä myydään mutta ovat kalliimpia.

Alkuperäinen kirjoittaja Möyrylit:

mun käsittääkseni kaikissa citymarketeissa saa babymallin remua 55e hintaan.Muuallakin niitä myydään mutta ovat kalliimpia.

ok kiitos.

Onko tuo remun haalarin kangas kestävä? Ja kuinka ison uskaltaa ottaa, meidän neito on hyvin laiha ja pituutta jonkun varran yli 70 cm, olenko oikeassa kun ajattelen etten voi ottaa isompaa kuin 74 cm?

Alkuperäinen kirjoittaja Ä1:
Onko tuo remun haalarin kangas kestävä? Ja kuinka ison uskaltaa ottaa, meidän neito on hyvin laiha ja pituutta jonkun varran yli 70 cm, olenko oikeassa kun ajattelen etten voi ottaa isompaa kuin 74 cm?

Luulen et 74 on ok. Ota tyttö matkaan kauppaan ja kokeile.
meidän isokokoiselle 11 kiloiselle pojalle menee vielä 74 reimatecin haalari ja muuten käyttää 86 vaatteita

Yhteistyössä