Auttakaa laihduttajaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

katja

Vieras
Huomenna aloitan, toivottavasti tällä kertaa tulee myös tuloksia...

Kaipailisin vinkkejä hyvistä ruoista joita laihduttajat syötte:
siis mitä syötte aamupalaksi, entä lounaaksi, illalliseksi jne?

Itse en syö muuta lihaa kuin kalaa.

Riippuu paljolti millä tyylillä haluat laihduttaa. Itse esim. karppaan, jolloin aamiainen voi olla vaikkapa munakas.

Jos haluat perinteisten mallien mukaan, niin vaikkapa puuro ja marjoja. Perehdy eri tapoihin ja selvitä mikä on sinulle sopivin sekä motivoivin ja millä todennäköisimmin onnistut. :D

Onko karppaus toiminut teillä karppaajilla? Karppaus kuulostaisi minusta hyvältä mutten oikein ole vakuuttunut sen tehosta (ja ehkä myös terveellisyys mietityttää...)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos, käyn katsomassa. Mä vaan luulen että tarvitsisin yksinkertaisen selkeät ohjeet joista pitää kiinni, muuten lipsun helposti suuntaan jos toiseenkin...

Tutustumalla eri vaihtoehtoihin kunnolla, on helppo saada niitä yksinkertaisia ohjeita. Itseäni on myös auttanut se, että mietin etukäteen aina kunkin päivän ruuat ja kellotan ne sopivaan rytmiin, ei tuu laitettua mitä tahansa suuhun eikä nälkä yleensä yllätä kun syö tasaisin väliajoin.
TSEMPPIÄ! :D

Onko karppaus toiminut teillä karppaajilla? Karppaus kuulostaisi minusta hyvältä mutten oikein ole vakuuttunut sen tehosta (ja ehkä myös terveellisyys mietityttää...)

Minä olen sen suhteen vasta aloittelija, mutta mielestäni se on ihan terveellinen ruokavalio kun siihen vain tutustuu kunnolla. Itse esim. noudan south beachia, siihen on tosi selkeät ohjeetkin tuolla karppaus.infossa. :D

Tutustu enemmän aiheeseen niin tiedät :) Karppaus on erittäin terveellinen kun suositaan monipuolisesti luonnon rasvoja ja unohdetaan sokeri ja lisäaineet :)
Tähän mennessä olen karppauksella pudottanut 15 kg :) Netistä ja kirjallisuudesta löydät hyvää tietoa :)

...ja karppaushan on siis elämäntapa samoin kuin esim. veganismikin, ei mikään hetkellinen dieetti :)

Jos elät puoli vuotta karpisti ja pääset tavoitepainoosi ja siirryt taas takaisin syömään sokeria ja perunaa, palaat lähtöpisteeseen. Mutta näinhän se on kaikessa laihduttamisessa :)

Yhteistyössä