auttakaa mua, hautajaisista kysyisin

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mummoton nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mummoton nyt

Vieras
Mun mummo kuoli ja musta tuntuu, että mä en voi mennä hautajaisiin, koska se ei ole "mun juttu". Mä en usko niihin löpinöihin ja höpinöihin. Mun mies sanoo, että pitäis mennä, kun me kuitenkin mummon kans paljon oltiin
 
Mene sinne muistamaan mummoasi ja yhteisiä hetkiänne ja jos siltä tuntuu, niin anna vaikka papin puheiden mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Toista mahdollisuutta ei tule, joten voit katua jälkeen päin jos et mene. :hug:
 

Yhteistyössä