Auttakaa mua, Olen ihan epätoivoinen hullu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apua"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"apua"

Vieras
Taas se alkoi. On vajaa pari viikkoa kuukautisiin. Alkoi itkettämään, sitten armoton raivoaminen niin että silmissä mustuu!! Heitin miestä talouspaperirullalla ja haukuin.

Taustaa. Olen onnellinen muutoin. Ei ole mitään elämää kuormittavia tekijöitä. Arki sujuu ja liitto on hyvä. Lapsi ihana.

Tänään olen niin pohjalla kuin olla ja voi. Tiedän että olen aina saanut pahoja PMS oireita. Imetyksen jälkeen ne on potenssiin kymmenen.

Masentaa ja itken. Yhtäkkiä en nauti mistään mistä muutoin jokapäivä nautin. Söisin vaikka kuinka.

Nyt mietin oikeasti, että ehkä olen vain päästäni pahasti vialla ja lapsen vuoksi olisi parempi jos eroaisi ja mies saisi yksinhuoltajuuden. Ihan oikeasti tätä mietin nyt.

En kestä, että lapsi joutuu katsomaan tuollaista meuhkaamista äidiltään vaikka en koskaan lapselle huuda vaan mieheen puran. Mies raukka. Olen siis surkea vaimokin. Miten voin olla kuin Jekyl ja Hyde!??

Nyt olen seuraillut. Kun tulee kierron 19 pvä, alkaa mieli sumentua ja masennus nostaa päätään. Sitä kestää noin kaksi-kolme päivää ja olen kuin taikaiskusta oma iloinen itseni. Leikin lapsen kanssa, urheilen ja huolehdin kodista.

En jaksa enää tätä. Millaisen mallin lapsikin saa tällaisesta huutaja hirviöstä!!?? Ja en pysty mitenkään hallitsemaan tuota raivaria kun se tulee päälle!

Tuntuu että vaivaan avun hakeminen on jo myöhäistä kun ehdin piata kaiken häpeällisellä käytökselläni. Ihme jos ei naapuri soita lastensuojeluun.

En jaksa enää tätä.

Käyppä lekurilla, saatat saada jonkin sortin lääkityksen tai esim ehkäisyä vaihtamallakin sadaan nuo huurut kuriin.
Tiedän miltä tuo tuntuu, mulla oli vaikeuksia arjen kanssa, en saanut oikein mitään aikaiseksi vaikka miten yritin ja sitten naps aamulla heräsin ja lähti homma taas pelittämään ja kämppäkin siistiytyi kuin itsestään.

Eniten tosin itseä ärsytti ettei aikuinen ihminen hallitse omia tunnetilojaan :(

Kiitos paljon vastauksista. Gynelle se on mentävä taas. Mun on pakko sanoa, että pelkään itseäni näinä aikoina. Muutoinkin olo menee tosi kurjaksi. Turpoan niin ettei vaatteet mahdu päälle, saan kauheita päänsärkyjä, väsyttää kokoajan, vatsaan koskee, saan kipeitä paukamia sekä ylä että alapäähän.... Tää on kauheaa! Miksi tällaista pitää olla?? Tuntuu niin epäreilulta!!

Pelkään eniten, että lapsi (9KK) traumatisoituu käytöksestäni ja alkaa menettää luottamustaan minuun. Sitä en kestäisi!! Miten ei ihminen pysty hillitsemään itseään!?? Hullu mikä hullu ilmeisesti.

Mä meen justiisa 16päivä lääkäriin samojen oireitten takia. Tosin mun kiukku johtu uniongelmista mitkä on nyt hallinnassa, sain melatoniinin. Mutta, itkusuus ei ole hävinny mihinkään, naamassa aika paljon näppyjä (ei ole koskaan aijemmin ollu, kuin yks tai kaks) On myös kipeitä nuo patit eikä näytä normi finneiltä, mielialat heittää aika rajusti pari viikkoa ennen kuukautisia, munasarja kivut piinaa myös silloin kun ei ole kuukautisia. Saa nähä mitä lääkäri sanoo.

Yhteistyössä