Auttakaa, Puhelimen näytössä kuulokkeen kuva ja sillä ei saa soitettua eikä vastattua puheluihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nanna04
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jos sull on handsfree nin laita paikalleen ja irrota. Siellä voi olla joku "jumitus". Mulla yleensä toisinpäin, on siis hf kiinni mutta mitään ei kuulu ennenkuin hiukan vemputtaa liitintä. ;-)
Ja toi akun irrotus kandee kans kokeilla.

Meillä kävi sama juttu, vauva pisti puhelimen suuhun ja kasteli sen handsfree-töpselin kuolallaan. Puhelin toimii ainoastaan handsfreen kautta tai kaiutin päällä, normaalisti ei ollenkaan. Tuo on aika yleinen vika lapsiperheissä..

Miehellä kävi sillain että kun vastasi puheluun niin ilmoitti että on kaiutin päällä aikke ollut. Mitään ei kuulu eikä oma puhekaan kuulu toiseen päähän. Eikä millään pois tuota kaiutinta! otti akkua irti yms. ja aina vaan sama juttu. Ei auttanut kuin viedä huoltoon koko masiina.

Nää Nokialaisten "pikkuviat" nyppii mua ihan tosissaan. Mulla on ikivanha prototyyppi Nokian yhdestä mallista ja se toimii aivan loistavasti. Uutta akkua siihen ei enää saa ja kun tuo tekee tenän niin tulee kyllä itku. Uutta samanlaista ei enää saa eikä yhtä hyviä varmasti enää valmisteta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä kävi sama juttu, vauva pisti puhelimen suuhun ja kasteli sen handsfree-töpselin kuolallaan. Puhelin toimii ainoastaan handsfreen kautta tai kaiutin päällä, normaalisti ei ollenkaan. Tuo on aika yleinen vika lapsiperheissä..

Mun puhelimelle kävi myös juuri näin! Akkua irroteltiin, kuulokkeet laitettiin kiinni ja irroitettiin, puhelin päivitettiin, mutta mikään ei auttanut. Otin vanhan puhelimen käyttöön ja tuo "epäkuntoinen" puhelin oli pari päivää kiinni ja sitten kun mies testasi, niin kuulokkeiden kuva oli kadonnut ja luuri toimi taas normisti.

laitoin ton hf paikalleen ja otin pois, niin sitten alkoi toimimaan! Aika ihme juttu, että se voi olla päällä kun koko laite ei ole ikinä ollut puhelimessa kiinni. Lapsen suussa se kyllä on ollut...

Mutta tosi paljon kiitoksia kaikille auttaneille, kyllä oli teistä tosi paljon apua!!!

Nokia 6085 ja tosiaan tossa kannesas heti ne kuulokkeen kuvat enkä saa mistään pois!!! Pitäisi päästä surkeasti soittamaan!!!
Tämä auttaa takuuvarmasti. Osta apteekista isopropanolia 100ml pullo, kostuta vanulappu ja pyyhi puhelimen alareunassa oleva leveä kuulokkeen kontaktipinta kauttaaltaan. Vóla, kuvake on poistunut!
Kontaktipinnalle tullut jotain peittävää ainetta (esim aurinkorasvaa). Puhelin luulee kuulokepiuhan olevan kytkettynä.

Yhteistyössä