auttakaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vilppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vilppu

Jäsen
31.12.2005
74
0
6
Minulla todettiin kesäkuussa että sikiö on kuollut kohtuun ja tyhjennystä autettiin sitten lääkkeellisesti, no se kätilö minkä luo mut ohjattiin käsitteli asian aborttina...he oli ihan hirveää mitä jouduin kokemaan. Mutta nyt kysynkin että onko mulla ollut noin kuukausi asian jälkeen ollut veristä vuotoa? Siis kun vessassa käy niin aina välillä valkovuodon mukana on verta. Kävin nvolassa ja tarkoitus on että mulle laitetaan kierukka,, sanoin epäilyni emätintulehduksesta neuvolatädille ja hän kun teki sisätutkimuksen totesi että paikat näyttäis olevan ok. Mulla oli jo yhdet kuukautiset tässä välissä ja raskaustestit on näyttänyt negaa.. mutta tämä aina silloin tällöin oleva verinen valkovuoto mua huolestuttaa todella... Kertoka jos muilla on ollut samanlaista

Moi!

Mun esikoinen meni kesken rv20 reilu 4 vuotta sitten, kuoli kohtuun ja piti synnyttää se pois(autettiin lääkkeellä), ei sitten yhtään kiva kokemus.. Varsinkin kun kätilöt oli (anteeksi-> niin saatanan töykeitä eikä ymmärtäny oikein mitä kävin läpi..
Mulla oli veristä vuotoa yhtäjaksoisesti sen jälkeen 6 viikkoa... ja kesti aika kauan et menkat palautu normaaliksi...

Voimia sinulle :hug:
Saapi kirjotella myös mailiin jos siltä tuntuu=)
eveliina.k@nettikirje.fi

Uusimmat

Yhteistyössä