A
avuton!!!
Vieras
yökylään samanikäisen kaverinsa luo. Kaverin äiti on mieheni serkku ja ollan oltu siellä kyllä perheenä usein mutta nyt tyttö lähti yksin. Heidän olisi tarkoitus tuoda tyttö perjantaina meille. Nyt tyttö soitti aamulla itkuisena kännykällään että haluaa heti kotiin kun kaverin vanhemmat on tapelleet ja huutaneet toisilleen kokoajan ja häntä pelottaa. Vannotti ettei kyse ole koti ikävästä. Soitin sitten miehen serkulle niinku en asiasta tietäis että mites siellä menee niin oli vaan että ihan hyvin ja sanoin sitten että kun tyttöä on vähän pelottanut että... Niin äiti vastas tosi tuimana että on täällä ennenki ollu lapsia yökylässä Mä olin sitte vaan että okei juu että soittelen vielä myöhemmin että miten menee... Nyt mä mietin että mitäköhän mun oikein pitäis tehdä. Kyllä meilläkin kotona tapellaan mutta lasten aikana ei kyllä alennuta huutamaan ym mutta oliskohan tyttö jo tarpeeks vanha kuuntelemaan että toisissa perheissä voi olla vähän toisin... Toisaalta vähän ihmetyttää ku ei oo tämmöstä kyllä ennen harrastaneet meidän aikana.. ja säälittää ku tytöllä oli niin paha mieli asiasta mutta tää välimatka ei kyllä heti houkuttelis pikkujutun takia hakemaan heti tyttöä takasinkaan..