Auttakaapas 6v tytön äitiä yökylä asiassa. Tyttö siis lähti eilen viideksi päiväksi 400km päähän...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja avuton!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
joo ei hätää enää. Mies oli soittanut serkulleen ja heillä on ilmeisesti jonkinlainen avioreotilanne meneillään. Todella mukava että ottivat meidän lapsen sinne keskelle riitojaan, onneks mies hoiti sen homman koska mulla olis varmaan kiehahtanu hiukan. Mies oli sitten sopinut että ottaa perjantaihin asti palkatonta vapaata ja käy illalla hakemassa molemmat tytöt meille pejantaihin asti ja ovatkin sitten täällä tuon yökyläilynsä. Saavat vanhemmat tapella sitten rauhassa.

Eivätkö voisi tuoda lapsia puoliväliin? Ei tarvitsisi yhden ajaa niin pitkää matkaa, ja kyllä tämä toinenkin perhe voisi vähän ottaa vastuuta ja jakaa matkakustannuksia.

joo mua ei tosiaan tosta kannata kiitellä vaan mies hoiti ton homman. Mä olisin kyllä varmaan sopinu jotain muuta niinku ettei tarvi ikinä enää kuvitella et oltais missään tekemisissä =) Pientä hiomista tossa kärsivällisyydessä... Mies oli sen tolleen sopinu et hakee ne sieltä asti niin kaipa hän sitten jaksaa ne hakea kun kerta sopi. Kyllä mekin maksettiin heille että tyttö on siellä perjantaihin ruokarahoja ym niin jotenki mä nyt vielä uskon että he jollain tapaa korvaavat et mies joutuukin lähtemään sinne ja kuitenki joutuu viel ottaa töistä vapaata... Mutta ei meidän talous nyt onneksi siihen kaadu jos jostain syystä eivät bensarahaa annakaan...