auttakaas nyt kärsivää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nallekarhu2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nallekarhu2

Aktiivinen jäsen
09.05.2007
1 485
0
36
Oikeesti, tosi iso ongelma mulla taas :D
Mulla on jo kolmatta päivää juuttuneena oregano tms kurkkuun, se tuntuu tuolla nielussa, tosi inhottavaa! Oletan että se on oregano koska se tunne tuli heti sen jälkeen ku söin ruokaa jossa oreganoa oli..
Se on kuitenki niin syvällä nielussa että sitä ei saa pois sormia kurkkuun tunkemalla, tulee vaan oksu :P Oon yrittäny kielelläkin käännellä ja väännellä mut ei mitää tulosta ja pikkuhiljaa rupee tosissaan ottamaan päähän.
Millä sen saa pois!!??

mulla aina välillä sama juttu..ei oo kyllä vippaskonstit auttanut,jopa oksentelua oon koittannu.syö (ja juo reippaasti kerralla).jos lohduttaa niin kyllä se ajan kanssa lähtee anyways.

Mä luulin kanssa että olis ollut joku roska kurkussa, mutta kun tarkemmin tutkin asiaa ( kun ei lähtenyt millään pois) niin olisin iso rakkula nielussa, juuri ja juuri näin sen. Jonkin ajankuluttua se muuttui tosi kipeäksi, ja sitten parin viikon kuluttua lähti itekseen pois.

Niin tuntu mullakin, ja monta päivää yritin sitä saada pois kaikin konstein. Varsinkin niellessä tuntu sellaselta karkeelta vaan.

Mut toivottavasti joku konsti auttaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Niin tuntu mullakin, ja monta päivää yritin sitä saada pois kaikin konstein. Varsinkin niellessä tuntu sellaselta karkeelta vaan.

Mut toivottavasti joku konsti auttaa...

joo no mulla se ei hirveästi niellessä tunnu, se tuntuu kielen takaosassa ku sitä "tunkee" tonne kurkkuun päin..

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Saisitkohan sä sen näkyviin hammasharjan ja taskulampun kera? Olishan se kiva saada pois, ärsyttävää on sellanen roska nielussa.

hmm.. en tiedä. kävin äsken kurkkimassa, muttei näkyny mitää.
huono puoli vielä on se, että mä yökkään tosi helposti jos menee vieras esine suuhun :x

Yhteistyössä