Auttakaas nyt mammat mua.. mitä teen tässä tilanteessa? Mielipiteenne on tärkeä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Loukattu?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Loukattu?

Vieras
Eli taustaa:
Tapasin noin kuusi viikkoa sitten netissä (deittipalstalla) miehen. Alusta asti synkkasi mielestäni aika hyvin ja miehen viestit olivat tosi flirttailevia heti. Sitten tavattiin ja kaikki meni ihan hyvin. Olen yhden yön viettänyt miehen luona ja tietenkin sielä tehtiin sitä itseään..
Muuten ollaan tapailtu hänen luona, kahviloissa jne. Ollaan yleensä halailtu, pussailtu jne. Jossain välissä mies puhui kovasti yhteisestä tulevaisuudesta esim. minne me matkusteltaisiin jne..
Sitten sen jälkeen, kun olin ollut yötä miehen luona niin hän yhtäkkiä ilmoitti, että haluaa olla vain kaveri. Ihmettelin vähän, koska aamulla hän oli vielä suunnitellut kanssani yhteistä lomaa. Miehen elämäntilanne on tosin oikeasti aika vaikea ja mies sanoi, ettei halua seurustella tässä elämäntilanteessa. Sen jälkeen olla kuitenkin tapailtu (mies on tavannut jopa tyttäreni) ja ollaan aina halailtu, pussailtukin.
Miehen profiili on ollut pois tuolta deittipalstalta tämän koko tuttavuutemme ajan..
Tänään kuitenkin kävin urkkimassa ja miehen profiili oli takaisin deittipalstalla ja kovin etsii nyt sitten kuitenkin "sitä oikeaa"..

Onko mua nyt kusetettu? Miten toimisin?

Mä luotin mieheen tosi paljon ja mies kertoi mulle aika paljon "säälittäviä" juttuja, miten sairastaa paniikkihäiriötä jne.. mä kerroin miehelle mun raiskauksista ja kaikista tosi henkilökohtaisista jutuista. Tiedän olleeni tyhmä ja tehtyä ei saa tekemättömiksi joo..

Mutta jos mies kertookin eteenpäin mun juttuja?

Kannattaako mun sanoa miehelle, että tiedän, että hän kusettanut mua? Tai jotenkin niin, että hän tajuaa, etten ole niin hyväuskoinen, kun hän luulee?

Millä ilveellä saan hänet pitämään salaisuuteni turvassa?

En usko että mies kertoo sun juttuja eteenpäin, ei ne yleensä juorua. Valitettavasti ei välttämättä edes muista mitä olette puhuneet.

Jätä mies omaan arvoonsa, älä tee asiasta mitään numeroa. Jätä yhteydenpito sikseen ja anna miehen itse tajuta.

Kannattaako mun sanoa miehelle, että tiedän, että hän kusettanut mua? Tai jotenkin niin, että hän tajuaa, etten ole niin hyväuskoinen, kun hän luulee?

Millä ilveellä saan hänet pitämään salaisuuteni turvassa?

Kelle pelkäät sen kertovan salaisuuksiasi ja onko teillä yhteisiä tuttuja? Mitä väliä muutoin kertoileeko se jotain juttujasi jollekin täysin tuntemattomalle? Vai onko salaisuus sitä luokkaa et joudut oitis vankilaan jos paljastuu?

Muutoin unohda koko mies. Noita on jotka latelee sellasta liirumlaarumia että oksat pois ja lopulta tiedä itsekään mitä oikein haluavat. Ei ainakaan mitään vakavaa.

Ei miestä kiinnosta. Mulle tuli olo, että mies on ollut kiinnostunut ja suunnitellutkin yhteistä tulevaisuutta. Nyt jostain syystä mielenkiinto on loppunut. Mä en usko, että syynä on seksi, voi mies menettää mielenkiinnon muutenkin.

Anna olla, eikä kannata edes tehdä selväksi sitä kusipäisyyttä. Sitä suuremmalla syyllä ne sitten saattaa kertoa susta eteenpäin. Tai alkavat uhkailla oikeudenkäynneillä häirinnästä, yhdestä kahdesta tekstarista, ja haukkuvat sua, ettei "heidän tarvitse tällaista kuunnella".
Tuollaisia on suurin osa miehistä.
T. Been there...

Tuskin tuollaiseen tyyppiin on mitään vaikutusta, vaikka kuin tekisit hälle selväksi kuspäisyytensä. Parhaiten varmaankin teet selväksi että oot tajunnut pointin, että suhtaudut vaan tosi neutraalisti, ihan kuin koko asia olisi sulle täysin yhdentekevä. Etkä pysty häntä estämään levittämästä sun asioita, mut toisaalta, mitä hän siinä sit oikein voittaisi. Osoittaa vaan oman typeryytensä kertomalla sun asioita. Raiskaus esim. ei ole mikään semmoinen asia mitä sun täytyisi hävetä tai tuntea syyllisyyttä...

Laitoin miehelle viestiä, että pitäisi salaisuuteni turvassa. Lisäksi kerroin, että mua on oikeasti tosi vaikea höynäyttää ja olen koko ajan tiennyt, missä mennään ja että olen vain niin tosi kiltti. Sanoin myös, että mies on hyvä tyyppi ja jatkossakin voidaan lenkkeillä yhdessä. Mutta eikö me molemmat tiedetä missä mennään ja hyvä niin :) Ollaan kavereita ihan kavereina.. jne liibaa..

Unohda koko tapaus, älä ala saarnaamaan sille mitään, se kertoo sun tunteistasi vaan liikaa. Toiset tekee seksin eteen mitä kusipäisempiä temppuja, tämä on yksi niistä.

Laitoin miehelle viestiä, että pitäisi salaisuuteni turvassa. Lisäksi kerroin, että mua on oikeasti tosi vaikea höynäyttää ja olen koko ajan tiennyt, missä mennään ja että olen vain niin tosi kiltti. Sanoin myös, että mies on hyvä tyyppi ja jatkossakin voidaan lenkkeillä yhdessä. Mutta eikö me molemmat tiedetä missä mennään ja hyvä niin :) Ollaan kavereita ihan kavereina.. jne liibaa..

Teit pahan virheen, olisit poistanut numeron kännykästäsi ja unohtanut tyypin. Ja todella läpinäkyvää tuo "olen koko ajan tiennyt missä mennään"...

Jotenkin en halua antaa miehelle sitä iloa, että hän luulee, että on saanut mua kusetettua. Halusin kuitenkin esittää asian niin, että kaikki on mulle ihan fine..

Aivan turhaan sä viestiä laittelet, tuollainen kusipää vain nauraa entistä enemmän partaansa, kun saa vielä lisää osoituksia, että tää on ihan hyvä tyyli, vielä ystävyyskin säilyy, ja on tsänssit kenties panna myöhemminkin. Unohda vain se ystävyys, ja koko tyyppi. Siirry eteenpäin, ja varaudu, että koet vastaavaa kerta toisensa jälkeen.

Ei se mies välttämättä ole koko kuviota rakentanut pelkästään sänkyyn päästäkseen. Ihastuksia tulee ja menee, ja tuo "elämäntilanne" nyt on klassinen tapa jättää toinen. Tältä palstalta olen oppinut, ettei naisen koskaan pidä kertoa totuutta, jos jättää seurustelukumppanin esimerkiksi siksi, ettei seksi suju. Ehkä kyseinen mies on lukenut samat neuvot.

Joka tapauksessa juttu katsottakoon loppuun käsitellyksi ja ap on toiminut jälkihoidon suhteen hyvin. Mies tuskin kertoo ap:n salaisuuksia eteenpäin sen enempää kuin ap miehenkään. Seuraavan kanssa sitten vähän pidempi tutustuminen ennen kuin esitellään lapselle.

Jos se profiili on sielä deitissä, niin kuseta takaisin? Nojoojoo.. tiedän.. ei kannata :)
Jos sun oloa helpotti, että laitoit miehelle tuon viestin, niin homma on ok. Hyvin pysyit asiallisena ja oli hyvä, että ilmoitit tuon "voidaan lenkkeillä yhdessä jne".. pikkuhiljaa se yhteydenpito kuitenkin jää jokatapauksessa.
Zemppi!

Yhteistyössä