Auttakaas palstakamut mua valitsemaan ehdokas EU-vaaleihin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
...vastaisi noita neljää kriteeriäni.

Ei kukaan, ei ainakaan käytännössä.

Mieti sen kautta mihin EP:n ryhmittymään ehdokas asettuu. Ryhmäkuri sielläkin, ja ryhmän poliittiset sihteerit välittävät ohjeet kuinka kulloinkin pitää äänestää.

Hiton hyvin esim. aldessa piti ryhmäkuri. Paljonko olet kuullut keskutalaisten hehkuttavan kannabiksen puolesta? Se on kuitenkin niiden agendalla

SORI!!!!!! Kirjoitin aiemmin huolimattomasti :D Siis löysin teesit, mutta en sitä, miten ne teesit liittyisi noihin aloituksessani mainitsemiini asioihin.

No minähän en sinun aloitusta edes lukenut vaan aloin heti agiteeraamaan toveria! :D

Alkuperäinen kirjoittaja lol :):
...vastaisi noita neljää kriteeriäni.

Mieti sen kautta mihin EP:n ryhmittymään ehdokas asettuu. Ryhmäkuri sielläkin, ja ryhmän poliittiset sihteerit välittävät ohjeet kuinka kulloinkin pitää äänestää.

Hiton hyvin esim. aldessa piti ryhmäkuri. Paljonko olet kuullut keskutalaisten hehkuttavan kannabiksen puolesta? Se on kuitenkin niiden agendalla

No tuollaisissa asioissa sooloilu hyväksytään. Sehän vain antaa parempaa kuvaa, mutta poliittisemmissa jutuissa... seuraa niitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Hattara-Auroora:
http://saramo.net/
Periaatteessa ok, mutta tän teeseissä on "yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista". Kaikkea hyvää kaikille. Kaipaan vähän enemmän realismia. Tarkoitan sitä, että jos hän haluaa nuo 9 hyvää ja 10 kaunista kaikille ja kaikkea ei voi saada, mistä tämä mies on valmis tinkimään? Puoluetta kun katson, niin luultavasti just noista mulle tärkeistä asioista.

Tuokin on hyvä pitää mielessä. Mä keikun Vihreiden ja Keskustan välillä. Ja vielä toistaiseksi mulla on se käsitys, että jälkimäinen on valmis tinkimään eläinten hyvinvoinnista kuin maatalouden tehokkuudesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Majuri suosittelee valitsemaan täältä

peruseuro.fi/ehdokkaat

Olikos se Herra Majuri tuolla:

http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Perussuomalainen++toimitsija+huuteli+rivouksia+keskustan+naisehdokkaille/HS20090516SI1YO01u5m

Vastaakohan se/ne sulle? Luuletko :o
Jos ei vastaa, ei saa mun ääntänikään. Kaikissa vaaleissa olen lähettänyt kysymyksiä ensin potentiaalisille ehdokkailleni ja aina olen saanut vastaukset. Vastaaja on toki voinut olla ehdokkaan avustajakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
No entäs se Hassi?

http://www.satuhassi.net/index.php?option=com_content&view=article&id=26:satun-10-eu-teesiae&catid=13:staattinen-sivu&Itemid=6
Hassi on ihan jees. Teeseistä ainoastaan se palkan verotus on höhlä, koska eihän EU:ssa päätetä suomalaisten ansiotulojen verotuksesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
No entäs se Hassi?

http://www.satuhassi.net/index.php?option=com_content&view=article&id=26:satun-10-eu-teesiae&catid=13:staattinen-sivu&Itemid=6
Hassi on ihan jees. Teeseistä ainoastaan se palkan verotus on höhlä, koska eihän EU:ssa päätetä suomalaisten ansiotulojen verotuksesta.

Ei päätetä ei. Mutta silti tilanteessa, jossa ympäristökuormaa verotetaan tullaan tilanteeseen, jossa jotain muuta voidaan löysätä. Jos budjetit ei kasva, niin se voi hyvin olla se palkka, jonka verotus pienenee.

Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Ei päätetä ei. Mutta silti tilanteessa, jossa ympäristökuormaa verotetaan tullaan tilanteeseen, jossa jotain muuta voidaan löysätä. Jos budjetit ei kasva, niin se voi hyvin olla se palkka, jonka verotus pienenee.
Totta tuo. Mutta ansioveron tai muiden verojen alennus on sitten eduskuntavaalien alla mietittävä asia. Ja kunnalisvero kunnallisvaalien.

Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:
Itse ehdotan (ja äänestin) Pöntisen Kai:ta (53). Mies on oikeilla asioilla.

Ei ihan nappaa. Varsinkaan tämä hänen teesissään:"Tarkastajien toiminta saa viljelijän tuntemaan itsensä suorastaan rikolliseksi." Mä taas olen sitä mieltä, että tiloille pitäisi tehdä entistä enemmän tarkastuksia. Voisin ehkä äänestää hemmoa eduskuntavaaleissa, mutta en EU-vaaleissa.

Yhteistyössä