Auttakaas turvaistuin-jutussa...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ViuhVauh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ViuhVauh

Aktiivinen jäsen
14.07.2006
5 675
0
36
Mikähän olisi kapean mallinen istuin tuolle meidän 2-veelle?? Nyt käytössä Britaxin Two-Way, mutta täytyisi saada kaukalo mahdutettua keskelle takapenkille ja tuo Britaxi on liian leveä :/

Onko kokemuksia hyvästä (kasvot menosuuntaan) olevasta??
 
meillä ostettiin 2 vuotiaalle tällänen istuin.....hyvin mahtuu kolme tuommosta istuinta takapenkille,
http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.netanttila.com/images/small/2940773.jpg&imgrefurl=http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/CategoryDisplay%3FstoreId%3D1444%26catalogId%3D1444%26shopId%3D10007%26compartmentId%3D10060%26categoryId%3D10060&h=94&w=65&sz=3&hl=fi&start=7&um=1&tbnid=f6elNajn0CyhWM:&tbnh=80&tbnw=55&prev=/images%3Fq%3Dturvaistuin%26svnum%3D10%26um%3D1%26hl%3Dfi%26sa%3DX
 

Yhteistyössä