Auttakee..hääasiaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja santtuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

santtuli

Vieras
Kertokaapa te jotka olette viettäneet häitänne jollain tapaa, mikä mahtaisi olla minibudjetti millä pystyyy järjestämään noin 50 hengen häät..?

Tai mitä ylipäätänsä häänne ovat tulleet kustantamaan?

Meillä oli viime kesänä häät, joissa oli 5o vierasta + bändi. Pitopalvelulta tuli ruota (itse tehtiin vain iltapalat), hääpuvun teetin opiskelijalla ja miehellä oli tavallinen puku. Hääpaikka maksoi 500 euroa, bändille maksettiin juomat (kavereita) ja sormukset olivat suvusta isovanhempien vanhat, joita hieman muokattiin. Booliviinat oli virosta ja häät maksoivat yhteensä noin 2500 euroa. oli siis aika halvan budjetin häät ja tehtiin kaikki niin ettei maksas kauheesti. Voi kysellä vinkkejä, on tuoreessa muistissa miten saa säästettyä!

riippuu ihan mitä tarjoatte/paikan vuokra/bändi vai "oma dj".

Itse oisin halunnut ihan vapaa muotoiset, mut mies halus perinteiset...

Ruokatarjoilu, esim. salaatti+kinkkukiusaus + kahvi ja kakku.... mihinköhän hintaan pitopalvelu ne tekis... 10-15e/hlö? Kunnon pitopöytä taitaa olla yli 20e...

Alkuperäinen kirjoittaja Morsian:
Meillä oli viime kesänä häät, joissa oli 5o vierasta + bändi. Pitopalvelulta tuli ruota (itse tehtiin vain iltapalat), hääpuvun teetin opiskelijalla ja miehellä oli tavallinen puku. Hääpaikka maksoi 500 euroa, bändille maksettiin juomat (kavereita) ja sormukset olivat suvusta isovanhempien vanhat, joita hieman muokattiin. Booliviinat oli virosta ja häät maksoivat yhteensä noin 2500 euroa. oli siis aika halvan budjetin häät ja tehtiin kaikki niin ettei maksas kauheesti. Voi kysellä vinkkejä, on tuoreessa muistissa miten saa säästettyä!

Mitä pitopalvelun ruuat kakkuineen tulee yleensä maksamaan, jos ei ihan kalleinta menua ota? vai tilataanko kakku yleensä eri paikasta..) voi elämä kun en tiedä mistään mitään, mutta en ole vielä perehtynyt asiaan lainkaan..

Riippuu niin monesta asiasta.

Meidän noin 30 hlön häämme maksoivat kai noin 1500-2000 euroa, mutta saimme juhlapaikan ja tarjoilijat sekä valokuvaajan lahjaksi.

Sapuskat tehtiin itse, siinä säätettiin mielettömästi.

Häävaatteet maksoivat noin 600 euroa (minä, mies ja tyttö) ja sormus 400. Eli loppujen lopuksi häät ilman vaatteita ja sormusta maksoivat vain noin 500-1000 euroa sisältäen kutsut, ruoat (häämme olivat alkoholittomat), koristeet yms. Tuohon summaan mahtui vielä kaason ja bestmänin viinapullot ja hierontalahjakortitkin.

Yhteistyössä