Auttakees vähän..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Khimaira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Khimaira

Vieras
Lääkäri totesi mulle eilen että kohtu on suurentunut siinä määrin, että raskaus on todennäköisin vaihtoehto. Ei siinä mitään- toiveissahan se on ollut kohta puoli vuotta :)
Mutta kun testi näytti vielä tänään negaa :/
Ainakin myoomat ja kasvaimet ovat lähes poissuljettuja, koska mainittavia kipuja ei ole, eikä myöskään runsasta vuotoa.

Onko kenelläkään kokemusta siitä, miten aikasessa vaiheessa lääkäri voi käsin todeta raskauden alkaneen?

Heips!!

Mulla kanssa viime syksynä raskaustesti näytti negaa, mutta koska olin ekaa kertaa Clomifen-hoidossa, tiesin oviksen tapahtuneen ja siten tiesin koska menkkojen olisi pitänyt alkaa, joten tilasin ajan gynelle. Hän totesi kohdun laajentuneen, vaikka heidänkin raskaustestinsä näytti vasta todella heikkoa positiivista. Gyne sanoi epäilevänsä kohdunilkoista raskautta, joten sain lähetteen naistentautien polille, jossa tilaani seurattiin viikottain ultrassa. Ja parin viikon sisällä sitten todettiin raskaushormonin nousseen jo niin korkealle tasolle että ultrassa alkion olisi jo pitänyt näkyä. Tarkemmassa ultrassa alkio löytyi sitten vasemmasta munatorvesta, joka tähystysleikattiin jotta saatiin väärään paikkaan juuttunut alkio pois. Kipuja ei ollut koko aikana, mutta selkeitä raskausoireita senkin edestä...

Näin minulla siis...

Daizy :(
Vaikuttaako tuo kohdunulkoinen sitten r-testin tulokseen?
Mulla lekuri kyllä totesi kohdun suurentuneen, joten suuresti ihemettelen (kuten ihmetteli lääkärikin..) miksi testi on nega :/

...että joskus kaksoset näkyvät myöhemmin raskaustestissä. voi tietty olla täysin tuulesta temmattua... eiköhän se pikkuhiljaa pakostaki ala näkyä johonki suuntaan. koita jaksaa odottaa! :)

Hui leela tuo vaihtoehto käväisi mielessä juuri kasvamisen takia..Mutta tuskimpa :snotty:
Kaippa ne asiat tästä suttaantuu- ajattelin vain josko olisi "kohtalotovereita" :)

Yhteistyössä