Avasin Clearblue digital testin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja himppas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

himppas

Vieras
Avasin siis eilen tekemäni Clearblue digital testin (mielenkiinnosta, millainen se sieltä on ja halusin tietty myös nähdä ne liuskat sisällä :D ) . Eilinen testi oli siis "Ei raskaana", mutta menkat ovat jo viikon myöhässä. Liuskoissa tuon testin sisällä oli toisessa liuskassa yksi viiva ja toisessa kaksi, mutta sen toisen liuskan toinen viiva oli tosi haalea. Eli onkohan tuo nyt varma nega, tuleekohan noihin kaikkiin digitesteihin kuitenkin kaks viivaa vaikka ei raskaana olekkaan?

toi on just paha kun niitä availee :D itse tein samoin ja raskaana olin, tositosi alussa vissiin koska se ei tunnistanut sitä ja ilmoitti ei raskaana. 3pv myöhemmin tein tavan liuskalla ja oli vahvempi viiva.

OT, kauanko olit virtsaamatta ennen testin tekoa, vai teitkö aamupissasta?

Viivoista en osaa sanoa :) Tuijotan juurikin samaa testiä pöydällä ja mietin, uskallanko tehdä. Kuukautiset ovat olleet tosi epäsäännölliset puolen vuoden ajan, joten... Anteeksi, ei minusta apua ollut. Bongasin vain otsikon :)

Digitaalisen liuskat ei toimi samanlailla kuin liuskatestin, eli niissä avatuissa testeissä voi olla kaks viivaa ja silti se on nega. Niitä ei avattuna voi tulkita mitenkään sen paremmin kuin siitä näytöstä, joten kannattaa jättää avaamatta kokonaan.

Mä tein saman virheen.. Testasin ajoissa digillä ja tulos oli " ei raskaana". Avasin testin ja olihan siellä toinenkin viiva. Eipä se viiva mihinkään muihin testeihin piirtynyt. Meillä kyse oli lapsettomuushoidosta joten verikoe vahvisti, ettei minkäänmoista kiinnittymisyritystä ollut ehtinyt tapahtua.
Eli ei kannata avata niitä!

mä tein eilen kyseisen testin pikaisesti, että virtsa ei ollut ehtinyt olla rakossa kauheen kauaa :/ Sääli että hätiköin niin paljon, olis pitänyt olla kärsivällinen!

Niin no niin vähän ymmärsinkin, että on normaalia jos niitä testejä menee availemaan, että siellä on se kaksi viivaa eikä merkkaa raskautta. Sitä vähänkun hainkin tällä.. Ja vissiin aika useella on siellä testin sisällä ollut se 2 viivaa (toinen haalea viiva tms) mutta silti ei raskaana ole. Eli juu, toimii varmaan aika eritavalla tuo kun noi normi testit.

Tein myös kyseisien testin tänään ja tulos oli "raskaana 1-2".Avasin testin,koska olin avannut myös nega testejä ja halusin nähdä miltä se näyttää postitiivisena.Siellä oli toisessa liuskassa suht haalea ja sen perässä tosi tumma viiva ja toisessa liuskassa yksi viiva,tumma mutta ei ehkä ihan niin tumma kun toisen liuskan tumma viiva:) nega testeissä taas muistaakseni on ollu hyvin haalea viiva ja perässä tumma viiva ja toisessa testissä myös hyvin haalea viiva yksinään.

Yhteistyössä