L
lehmä
Vieras
Elikäs, ollaan oltu yhdessä noin 10 vuotta ja 5 vuotta siitä naimisissa. Meillä on 3 lasta, kiva omakotitalo, 2 autoa yms ns.päällepäin hyvin asioita. Rahaakin riittää, eli ei tarvitse laskeskella....mutta mieheni on aina käyttäytynyt väkivaltaisesti.
On kausia että ei saa kilareita ja on tosi ihana/mukava, mutta sitten on taas niitä kausia kun pimahtaa milloin mistäkin. On käynyt kiinni muhun monta kertaa, kaatanut kuumat teevedet päälleni, raskaana ollessani vi jääkylmään suihkuun yms. nyt ajatellen hirveyksiä...silloin olin paniikissa, mutta aina varma että rakstan ja meidät on tarkoitettu yhteen.
Lapsille hyvä isä, ei oo ikinä lapsiin käynyt kiinni ja todella rakastaa ja välittää heistä. Toki joskus heille sanallisesti on ikävä, mut muuten hyvä iskä !
Saattaa suuttua liikenteessä, jos asiat ei menekään miten hän on ajatellut ja silloin todella pelkään olla kyydissä. Alkaa hurjastelee päätömästi ja runttaa vaihteita, tai jos joku ohittaa niin sama juttu.
Yli yheksän vuotta olin vain kotona (siis töissä päivät, mut muuten vaan kotona) en käynyt ilman miestä MISSÄÄN. Nyt kun olen muutaman kerran ollut baarissa ilman häntä, hän suuttuu kotiin tullessani, puhuu inhottavasti ja rikkoo tavaroita. (ei joka kerta) .
Ennen pyysi aina anteeksi ja mä annoin, mut nykyään ei välttämättä ees anteeksi pyytele. Saattaa suuttua jos autos muka naarmu niin me ollaan lasten kanssa syyllisiä ja sit lähtee vaan vetää ja jättää mut yksin himaan...sitä se on tehnyt aina, pakenee paikalta ja jättää mut hoitaa lapset ym. asiat.
Ok, pointti on nyt siinä, et mulla on alkanut nyt tuntuu ettei mulla oo enää sellaisia tunteita mistä kohtaa kuin pitäisi, hän ei oo mulle tuki ja turva. Vanhat asiat ovat tulleet pintaan ja mua on alkanut inhottaa ja seksiä ei tee hänen kanssaan mieli.
Mitä kantsis tehä ?