A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mölököllimalli:JOs asiat on nyt huonosti niin olisko ne yhtään paremmin sen uuden ihastuksenkaan kanssa. Loppujenlopuksi avioero ei ainakaan lapsia tee sen onnellisemmaksi...en usko. He tuskin kokevat sitä huumaa ja riemua jonka sinä koet uuden ihastuksen myötä...Uusi ihastus antaa kyllä itsellesi iloa ja voimia mutta ei lapsille. Tuskin ne lapset pelkällä äidin onnella onnellisiksi tulevat. Lapsille tärkeämpää on KUITENKIN oma isä ja äiti! Ajattelin nyt tätä asiaa siis vain ja ainoastaan lasten vinkkelistä. Teillä ei kuitenkaan kuulosta olevan mitenkään katastrofaaliset kotiolot joten olisiko niissä kuitenkin jotakin vaalimisen arvoista! Voimia sinulle ison päätöksen edessä!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Mölököllimalli:JOs asiat on nyt huonosti niin olisko ne yhtään paremmin sen uuden ihastuksenkaan kanssa. Loppujenlopuksi avioero ei ainakaan lapsia tee sen onnellisemmaksi...en usko. He tuskin kokevat sitä huumaa ja riemua jonka sinä koet uuden ihastuksen myötä...Uusi ihastus antaa kyllä itsellesi iloa ja voimia mutta ei lapsille. Tuskin ne lapset pelkällä äidin onnella onnellisiksi tulevat. Lapsille tärkeämpää on KUITENKIN oma isä ja äiti! Ajattelin nyt tätä asiaa siis vain ja ainoastaan lasten vinkkelistä. Teillä ei kuitenkaan kuulosta olevan mitenkään katastrofaaliset kotiolot joten olisiko niissä kuitenkin jotakin vaalimisen arvoista! Voimia sinulle ison päätöksen edessä!
Siis henkinen väkivalta (joka kohdistuu myös jossain määrin lapsiin), miehen pettäminen, joka on vaikuttanut tunteisiini ja myös seksielämään sekä se, että meillä ei ole kovin paljon mitään yhteistä niin ei kuulosta isolta jutulta? Kyllä se onnellinen äiti ja onnellinen perhe todellakin merkkaa lapsillekin jotain. Olen itse avioerolapsi ja kyllä minä kärsin siitä, että vanhemmat ei olleet onnellisia ja iloitsin, kun lopulta tajusivat erota ja lopettaa sen perhehelvetin, vaikka meilläkään ei ollut mitään katastrofia, joka ilmeisesti tarkoittaa jotain turpaan vetämistä tms.
Alkuperäinen kirjoittaja Mölököllimalli:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Mölököllimalli:JOs asiat on nyt huonosti niin olisko ne yhtään paremmin sen uuden ihastuksenkaan kanssa. Loppujenlopuksi avioero ei ainakaan lapsia tee sen onnellisemmaksi...en usko. He tuskin kokevat sitä huumaa ja riemua jonka sinä koet uuden ihastuksen myötä...Uusi ihastus antaa kyllä itsellesi iloa ja voimia mutta ei lapsille. Tuskin ne lapset pelkällä äidin onnella onnellisiksi tulevat. Lapsille tärkeämpää on KUITENKIN oma isä ja äiti! Ajattelin nyt tätä asiaa siis vain ja ainoastaan lasten vinkkelistä. Teillä ei kuitenkaan kuulosta olevan mitenkään katastrofaaliset kotiolot joten olisiko niissä kuitenkin jotakin vaalimisen arvoista! Voimia sinulle ison päätöksen edessä!
Siis henkinen väkivalta (joka kohdistuu myös jossain määrin lapsiin), miehen pettäminen, joka on vaikuttanut tunteisiini ja myös seksielämään sekä se, että meillä ei ole kovin paljon mitään yhteistä niin ei kuulosta isolta jutulta? Kyllä se onnellinen äiti ja onnellinen perhe todellakin merkkaa lapsillekin jotain. Olen itse avioerolapsi ja kyllä minä kärsin siitä, että vanhemmat ei olleet onnellisia ja iloitsin, kun lopulta tajusivat erota ja lopettaa sen perhehelvetin, vaikka meilläkään ei ollut mitään katastrofia, joka ilmeisesti tarkoittaa jotain turpaan vetämistä tms.
Toki sinä tiedät parhaiten oman tilanteesi! Kukaan ei voi tietää mitä sinä tunnet vaikka sen täällä kertoisitkin. Et luokitellut tilannetta henkiseksiväkivallaksi aloituksessasi. Jokaisessa avioliitossa on aikoja ettei meinata sietää toisiaan. Mikä sitten on henkistä VÄKIVALTAA..? Mutta enpä todellakaan voi suositella ketään elämään väkivaltaisesti käyttäytyvän puolison kanssa.