ap tässä..kah, onpas kirvoittanut keskustelua. Tuntuu hyvältä et en ole ihan suoranaista tyrmäystä saanut, semmosta odotin!
..joo niin ja semmosta päivitystä että nyt tuli paperit lapsen nimestä, nainen antoi hänelle meidän sukunimen ja jopa mieheni edesmenneen isän nimen, eli todellakin kaikki saavat tietää että lapsi on mieheni lapsi. Eihän siinä mitään, ihan hyvä homma että lapsi tuntee että hänellä on isä, nimensä kautta myös. Mulle tuli aika huono fiilis tuosta, et jossakin tuolla lapsi jolla meidän perheen nimi. Ja kun nainen niin painosti et jos mies ei mene ristiäisiin niin ei anna perheen nimiä, ja kuitenkin antoi. Oli myös sumplinut omat nimiäisensä meidän lapsen nimipäivälle, varmaankin ihan vahingossa
Nainen yhdessä vaiheessa tekstaili mulle kaikkea "sulla tulisi todella paha mieli jos tietäisit mitä kaikkea tapahtui, että kannattaa pitää kiinni miehesi versiosta", ja olin aivan paskana, siis todella. Hänellä kuulemma ihmissuhdetta kariutui tän suhteen vuoksi ja muutti miehen perässä toiselle puolelle maatakin (vaik oli naimisissa eivätkä pitäneet yhteyttä!). Ilmeisesti siis monta vuotta haikaili hänen peräänsä ja vaikka ties että meillä on skidi ja naimissa ollaan, silti tuli katsomaan et saisko hän miehen itelleen. Ja sit tulikin raskaaksi. Tekstaili että hän ei olisi koskaan alkanut suhteeseen jos ois tiennyt et mies naimisissa ja että olin muka raskaana kun suhde alkoi (tiesi aivan varmasti et on naimisissa)...
Aika riivaavaa, en voi tietty luottaa naiseen pätkääkään, ja mies sanoo aivan eriä (vakuuttaa mulle), terapiassakin tästä käydään ja siellä sanoo samaa kuin mulle. Toki, valehteluhan on helppoa. Ei tästä kyllä todellaan mitään ruusuilla tanssimista tule, sen voin sanoa. Saa nähdä kuinka meidän perheen käy, ajan kanssa..