Avioseksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja seksitön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

seksitön

Vieras
Elän avioliitossa ilman seksiä eli tarkoitan ilman rakastelua. Tyytyisin aika vähään. Itse olen oikeastaan syypää tilanteeseen. Lopetin kaiken kun ""rakastelua"" oli vain kännipäissä miehelle mieluista. Minulle pitäisi kaiken muun olla kohdallaan ennen rakastelua, siis perhe-elämä yleensä. Haluaisin myös jonkun jakavan arkeni kanssani. Olisi kiva kun saisi haleja ja suukkoja muuutenkin kuin pimeässä peiton alla ja vielä kännissä. Kommunikaatio on välillämme vähäistä. Haluaisin jotenkin aloittaa alusta mutta miten? Onko jollain samanlaista tilannetta? Entäs miehet, onko teillä ideoita, miten aloittaa seksielämä kun se on ollut poissa jo ehkä vuoden? Jossain vaiheessa menemme vieraisiin jos emme ole yhdessä kotona. Olemme olleet aviossa jo 20 vuotta, ikää reilu 40 vuotta tai mitä se sitten rakasteluun kuuluu meinaan toi ikä.

Meillä jo 5 vuotta ailahtelua. Ehkä 5 rakastelukertaa. Kännissä en ole rakastellut. Vaimolla vieras noin 5 vuotta sitten. hän ei ole halunnut olla kanssani ja johtui juuri arjesta. Seksi tabu myös puheissa, ja kaikki muu pitäisi olla ensin, mutta kuinka voi olla kun ei kommunikaatio pelaa. Puhukaa! Jos et saa kontaktia, niin vaikeaa on. Määrittele mitä itse haluat parisuhteelta ja pyydä toinen tekemään samoin. Jos homma ei aukea, menkää asiantuntijalle. Mikään kustannus ei ole ongelma, jos elämän onnesta on kiinni. Lapset myös kärsii, vaikka eivät sitä ehkä näytäkään. Vaistoavat. Onnea ja menestystä. Ota itse pikku kännit ja anna palaa. Äläkä sitten lopeta kun olet vauhtiin päässyt. Kaikki apuvälineet on sallittuja, kun pysysvät teidän välisenä juttuna. Avoimin mielin.

Seksi ei ole ongelma, vaan alkoholi on.

Jokaisella joku ristinsä kannettavana.

Omassa parisuhteessa olen ilmoittanut, että sain sinkkuaikoina tarpeekseni kännisestä koheltamisesta, enkä halua yhdyntää, jos mies on tissutellut, kännännyt, krapulassa tai muuten vaan haisee viinalta. Eli siis kiristän seksillä! Minä olen se ikävä osapuoli!

No, on sitä... joskus. Ja silloin se - yleensä - on ihan hyvää. Koska sitä ei ole koskaan tarpeeksi (halut ei käy yhteen, en kerta kaikkiaan syty viinanhöyryisestä henkäilystä) niin pitää tyytyä siihen mitä saa.

Esileikit, suutelut saa unohtaa. Sohvallakaan ei jouda kyhnäämään vierekkäin kun kotityöt pitää hoitaa. Joten lapsiperheen arkea lienee, että ennen nukahtamista pikaisesti.

Ja ne sopimukset: huomenna ei ole harrastuksia eikä menoja, voisiko meillä olla sitten avioelämää? Juu, muistakin, että et sitten ota tippaakaan. Aha, no sitten tänään voin lopettaa sen viikonlopulta jääneen viinipullon...

Et ole yksin.

Seksitön liitto, on kuollut liitto. Oli kyseessä sitten, avio- tai avoliitto.
Mutta täällähän voi heittää kaikenlaista skeidaa. En usko, että kovin moni nainen, täällä netissäkään, kärsii hirveästä puutteesta.
Jos kärsitään puutteesta, niin asialle voi aina yrittää tehdä jotain, omassa reaalimaailmassa.
Tänne on helppoa provoilla nimettömänä ja helppoa myös kirjoittaa täyttä skeidaa, jolla ei ole toden kanssa mitään tekemistä.

Seksitön liitto voi olla sinusta kuollut mutta sellaisessa minä elän. Enkä ole varmasti ainoa. Huono sellainen liitto vaan on.
Monet ihmiset elää ilman seksiä ja silti elävä parisuhteessa tai ilman sitä. Vai mitä?

Meita kohtalotovereita on enemmankin. Tosin kohdallani ei ole alkoholilla mitaan tekemista. Olemme olleet aviossa kohta 23 vuotta ja seksi loppui kokonaan 13 vuotta sitten . Eika tarvitse kenenkaan vaittaa tata provoksi.
Mieheni kantaa kaunaa minulle ja siita asti ei hanella ole ollut mitaan haluja. Sita ennenkin oli aika olematonta. Itsekaan en enaa hanta halua , eika muuten ollut mikaan erikoinen rakastajakaan. Joten sen puoleen okei. Muuten perhe-elama on sujunut melko tasaisesti . Mutta jos ei olisi lapsia , joiden en halua kasvavan ""vaillinaisessa"" perheessa, olisin tietenkin haipynyt jo aikoja sitten. Ongelmaamme ei ole mitaan ratkaisua ja nyt alamme jo aika avoimesti inhota toisiamme. Ei auta muu kuin odottaa , etta lapset paasevat omille jaloilleen kaikki , ja sitten harkita toimenpiteita. Olen aina ajatellut, etta puolisoni on tosi hyva ihminen ja isa , mutta nyt se alkaa jo ottaa paahan, silla ei kai han sitten niin hyva kuitenkaan ole , kun on niin kaunainen. Mielestani kaikki asiat pitaa puhua heti selviksi eika hautoa ja aina (melko harvoin) suutuspaissaan kaataa kaikki vanha toisen niskaan. Tosi surullisia nama nimelliset avioliitot.

kahden ihmisen välinen suhde on muutakin kuin sexi
jos arkirutiinit estää sinua virittymään sexiin
olet asettanut ehtoja joillaa voit olla siitä vapaa.
toisen huomioiminen on tärkeintä suhteessa
se koskee miestäsi viinan suhteen vai pyrkiikö
hän ärsyttämään menettelyllään?
ajattelisin niin että jos tunnepuoli on kunnossa
molemmat tietää mitä haluaa toiselta ja mitä toiselle
voi antaa. avoimen ja oikean tunteen vaistoaa toisesta.

Meillä halutaan joka päivä, toisella viikolla rakastellaan joka päivä joskus kaks""kertaa päivä. Haluamme antaa toisillemme nautintoja, miksi kieltää toiselta jos tekee hyvää itselle niin samalla molemmille. Ollaan oltu naimisissa 26 v.. ja lapset pois jo kotoa. Ihanaa olla vain kahden.