Avoin anteeksipyyntö ja kysymys kaikille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en tykkää jos musta puhutaan selän takana. Puhutaan sit hyvää tai pahaa niin EN tykkää. Mulle toi ois hyvä syy lopettaa suhde oitis.

Siis ihan vaan se että tapailemani ihminen lörpöttelisi jollekulle tunteistaan mua kohtaan.
Eikö sun mies saa kaverilleen kertoa vaikka kuinka rakastaa sua? :confused:

Ihmisellä on muitakin syviä ihmissuhteita kuin puoliso/seurustelukumppani, ja koska parisuhde on iso elämänalue niin olisi hassua että ystävien kesken ei sivuttaisi niitä asioita.

Ja jos puoliso on ollut kamala, niin ystäville voi siitä puhua ja ne laittaa asiat oikeisiin mittasuhteisiin. Olisi kamala pantata joitain isoja aviokriisejä sisällään.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Eikö sun mies saa kaverilleen kertoa vaikka kuinka rakastaa sua? :confused:

Ihmisellä on muitakin syviä ihmissuhteita kuin puoliso/seurustelukumppani, ja koska parisuhde on iso elämänalue niin olisi hassua että ystävien kesken ei sivuttaisi niitä asioita.

Ja jos puoliso on ollut kamala, niin ystäville voi siitä puhua ja ne laittaa asiat oikeisiin mittasuhteisiin. Olisi kamala pantata joitain isoja aviokriisejä sisällään.

Kai se just ja just saisi kertoa rakastavansa. Muttei sen tarkemmin tarvitse hölistä.

Ei mulla oo tapana puida parisuhdeongelmia muiden kanssa. Sit jos puin tarkoittaa se sitä että olen jo eroamassa.

Kai se just ja just saisi kertoa rakastavansa. Muttei sen tarkemmin tarvitse hölistä.

Ei mulla oo tapana puida parisuhdeongelmia muiden kanssa. Sit jos puin tarkoittaa se sitä että olen jo eroamassa.
Itse käsitin kyllä niin ettei ap ollut valittanut parisuhteestaan vaan nimenomaan puhunut siitä hyvästä puolesta ja vaikutteista ja omista (positiivisista) tunteistaan. Eihän siinä mitään pahaa voi olla jos naiset keskenään juttelee?? Se ns. ystävätär kyllä saisi mennä itseensä ja miettiä tekojaan, samoinkuin se mies voisi miettiä mikä motiivi sillä eukolla oli joka kanteli hänelle sen miehen naiskaverin seläntakana yhtään mitään?

Itse käsitin kyllä niin ettei ap ollut valittanut parisuhteestaan vaan nimenomaan puhunut siitä hyvästä puolesta ja vaikutteista ja omista (positiivisista) tunteistaan. Eihän siinä mitään pahaa voi olla jos naiset keskenään juttelee?? Se ns. ystävätär kyllä saisi mennä itseensä ja miettiä tekojaan, samoinkuin se mies voisi miettiä mikä motiivi sillä eukolla oli joka kanteli hänelle sen miehen naiskaverin seläntakana yhtään mitään?

Niin minäkin käsitin.

Ja vastasin, etten tykkäisi edes hyvänpuhumisesta selkäni takana.

Eikös ap kirjoittanut jossain etteivät he olleet pari vaan ennenkaikkea ystäviä ja joku tuli siihen väliin ja rikkoi sen ystävyyden?:rolleyes:

"ystävystyimme ja ihastuimme, sitten rakastuimme"

Mun mielipiteeni seläntakanapuhumisesta ei muutu, on sit kyse ystävästä, rakastajasta tai puolisosta.

Mutta toki aapeen tapauksessa on voinut niinkin käydä että se välikäsi on kertonut/korostanut vääriä kuulemiaan juttuja.

Siis ehkä toinen olisi halunnut olla vain ystävä tai sit ei halunnut olla vaan ystävä.

Siis muuten, just ton takia ei kannata hölistä kellekään yhtään mitään.
Vituiks menee kuitenkin. :confused:

Siis...ymmarsinkohan nyt oikein, etta kolmas osapuoli, jolle ap on avautunut omista tunteistaan, on kertonut..jotain?...talle ap:n tunteitten kohteelle ja se on nyt aiheuttanut...tulkintoja ja tilanteita?

Kylla ma lahtisin tata selvittelemaan ihan suoraan sen tunteitten kohteen kanssa. Keskusteluyhteys auki tavalla tai toisella. Oven taakse plimplom jos ei muuten. Ja sitten ihan rehellista keskustelua etta mita tapahtui. Molempien osapuolten nakemykset ja kokemukset esiin.

Tassa on voinut kayda niin etta on tulkittu asioita vaarin, puolin jos toisinkin. Ja jos on ollut hiukankaan jotain epavarmuutta tunteissa, niin...akkiakos semmoinen varittaa tilanteita.

Toivottavasti asia jarjestyy parhain pain ja saatte valinne selvitetyksi :)

Ootko nyt ihan varma, että tunteet olivat molemminpuoleisia? Välien viilenemiseen on varmasti syynä kolmas osapuoli, ei mikään tai kukaan muu? =)

Tämä tuli minullekin mieleen, jos toinen noin pienestä ottaa nokkiinsa. Minulle tuollainen ei olisi mikään syy suuttua toiselle ja jos suuttuisin, niin haluaisin ainakin kuulla oikealta henkilöltä sen alkuperäisen version. Ei vahvaa rakkaussuhdetta lopeteta ilman selityksiä tai tilaisuutta toiselle selitykseen.

Kuka luonnehtii rakastettuaan "kiltiksi"? Mä vihaan "kiltti"-sanaa, ei sovi aikuisen suuhun.
En mä mun miestä ottanu sen takia että kun se oli kiltti.

Ihan kuin ap olisi joku samettihousu-villaslipoveri-keskijakaus-mies joka 20 vuoden tuskailujen jälkeen on saanu naisen, joka just ja just jaksaa häntä. Miehellä hirmuinen menettämisen pelko ja kaikki pelissä, ja tuskailee jokaista mokaansa.

Sit ulkopuolelta tulee joku normaali tyyppi ja avaa sen naisen silmät.

Sori, saat ap inhota mua vapaasti.

• Tykkää
Reactions: Spencer Hastings
Ap mainitsi tuolla aiemmin, että he olivat ennenkaikkea muuta ystäviä. Itselleni tuli mieleen että myös se ystävyys on mennyt poikki ja ap toivoisi saavansa edes sen kuntoon?

Kuka luonnehtii rakastettuaan "kiltiksi"? Mä vihaan "kiltti"-sanaa, ei sovi aikuisen suuhun.
En mä mun miestä ottanu sen takia että kun se oli kiltti.

Ihan kuin ap olisi joku samettihousu-villaslipoveri-keskijakaus-mies joka 20 vuoden tuskailujen jälkeen on saanu naisen, joka just ja just jaksaa häntä. Miehellä hirmuinen menettämisen pelko ja kaikki pelissä, ja tuskailee jokaista mokaansa.

Sit ulkopuolelta tulee joku normaali tyyppi ja avaa sen naisen silmät.

Sori, saat ap inhota mua vapaasti.
Kerro tuo niille tuhansille skottimiehille, jotka niin mielellään tänäkin yönä tanssisivat unissasi kilteissään ja juuri sinulle:rolleyes::D
21-1013684-20130924090953_1.jpg

Sen verran tulen nyt kertomaan asiasta, että me emme olleet enää yhdessä kun välirikko tapahtui. Olimme kuitenkin ystäviä, joten asioiden piti olla kunnossa siltä osin. Kyseessä ei siis voi olla kukaan toinen nainen tai mies jonka hän olisi löytänyt, koska emme enää seurustelleet.

Olen pahoillani aiemmasta sekavasta ulosannostani.

Yhteistyössä