Avokki korvaa minut masturboimalla.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mies25
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mies25

Vieras
Moi olen 25 vuotias mies ja olen kihloissa 23 v naisen kanssa. Ongelma on että seksihalumme eivät kohtaa. Seksiä ei ole kun 1-4 kertaa kuukaudessa ja minulle se ei todellakaan riitä joten joudun tyydyttämään itseäni päivittäin.. mutta silti haluni ei helpota. Joskus masturboin 4-8 kertaa päivässä kun halut ovat niin suuret ja se vaikuttaa jo päivittäiseen elämääni. Ja asiaa ei paranna se seikka että ehkä vuosi sitten naiseni kertoi masturboivansa sillon kun masturboi niinsanotusti "ilman käsiä" eli fantasioimalla ja jännittämällä lihaksiaan. Siitä lähtien olen seurannut häntä kun menemme nukkumaan ja huomannut että hän tekee seuraavaa. Hän odottaa niin kauan kun nukahdan (tässä tapauksessa teeskentelen nukkuvani) Yleensä pidän kattäni rennosti hänen mahansä päällä tai makaan niin että käsivarsi tai muu koskee hennosti hänen mahaansa että tunnen sen liikeet, ja tunnen kuinka hän alkaa jännittää lihaksiaan ja hengitys nopeutuu ja pulssi kiihtyy.. tämä ei kestä kun ehkä minuutin tai kaksi. Sitten hän hytkyy hieman eli ilmeisesti saa orgasmin. Jonka jälkeen hengitys tasaantuu ja pian hän jo nukkuukin. Sama toistuu lähes joka ilta. Ja minusta on tullut äärettömän mustasukkainen hänen masturboinnilleen kun itse halusta kipeänä olen vieressä ja silti hän vain masturboi minut ensin torjuttuaan. Itse masturboin kun en saa seksiä, mutta minua loukkaa syvästi se että hän korvaa minut masturboinnilla. Joskus mainitsin hänelle kierrellen asiasta ja yritin tapauksen huomattuani kysyä että tyydytitkö juuri itseäsi? Silloin hän vastasi muka ihmetellen että mistä minä nyt oikein puhun..Ja paha minun on siihen väittämään että kyllä minä tiedän että tyydytit. Olen toivonut olevani vainoharhainen että hän ei masturboisi vain kyseinen tapahtuma olisi jotain muuta nukahtamiseen liittyvää? Tai käyttääkö hän orgasmia "unilääkkeenä" mutta ei halua ryhtyä pitkäkestoisempaan seksiin? Mikä on johtanut tähän? Olen yrittänyt panostaa siihen että seksi olisi hänelle mahdollisimman mielyttävää yms.. Mutta nyt minut on vallannut mustasukkaisuus ja katkeruus tälle tilanteelle joka pilaa kovaa vaihtia elämääni ja suhdettamme... Mikä neuvoksi?

Moi olen 25 vuotias mies ja olen kihloissa 23 v naisen kanssa. Ongelma on että seksihalumme eivät kohtaa. Seksiä ei ole kun 1-4 kertaa kuukaudessa ja minulle se ei todellakaan riitä joten joudun tyydyttämään itseäni päivittäin.. mutta silti haluni ei helpota. Joskus masturboin 4-8 kertaa päivässä kun halut ovat niin suuret ja se vaikuttaa jo päivittäiseen elämääni.

Sinulla on kyllä ongelma. Jos tyydytät itseäsi noin monta kertaa päivässä, niin onkohan kyse jo seksiriippuvuudesta? Jos olisin sinun naisesi, olisin todella turhautunut kun tietäisin ettei mikään kuitenkaan riitä. Ehkä se vähentää naisesi haluja edes yrittää. Joku teidän seksissä on myös sellaista, että hän ottaa mieluummin nauttinnon itsekseen kuin sinun kanssasi.

Vau,minäkin haluaisin osata tuon tekniikan. Mutta en osaa auttaa,kokeile onko nainen märkänä tuon jälkeen niin saat varmuuden. Orgasmin saamisen jälkeen paikat kostuvat väkisin vähän.

Ei minun tarvitse tyydyttää itseäni ollenkaan silloin kun saan seksiä sanotaanko 1+ kertaa viikossa. Enkä minäkään jatkuvasti halua! Jos saisin seksiä edes kerran viikossa ei mitään ongelmaa olisikaan. en vain muista kaikkea kirjoittaa yhteen juttuun. Tyydytän itseäni siksi niin paljon kun yritän saada halun pois joka lähtisi ainakin viikoksi pois vain yhdellä kerralla oikeaa seksiä mutta ei millään itsetyydytyksellä... En ole seksiriippuvainen vaan mielestäni ihan normaali mies. Käyn töissä hoidan suhdettamme ja asioitamme, teen ruokaa yms. Jos on riitaa niin en koskaan huuda enkä ole ikinä ollut väkivaltainen. Mutta olen silti mies kun se paikka tulee enkä mikään nössö. Tuntuu että täällä leimataan niin äkkiä ja tehtäisiin mielellään miehestä aina syypää.. Parannettavaa on varmasti minullakin mutta silti.

Yhteistyössä