Mitä teen tässä tilanteessa!? mies runkkaa yöllä salaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apua kaipaava suruinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Omituiselle kyllä kuulostaa!?!
...tuli vaan mieleeni sellainen teoria, että jospa miehelläsi on jokin sukupuolitauti...ja luulee sen tarttuvan sinuun vain jos laukeaa sisällesi...eikä uskalla sinulle mitään peloistaan kertoa eikä osaa ottaa asioista selvää jne jne...

Minä en harrastais tuollaisen kanssa minkäänlaista seksiä, vaan potkisin kartanolle alta aika yksikön...ja tutkituttaisin myös itseni kaiken varalta!

Huom! Tämä oli varmaan aivan "ufo"-teoria, mutta tällainen putkahti vaan mieleeni...

Oletko nähnyt hänen peniksensä? Jos siinä on jokin fyysinen poikkeavuus? Olen kuullut tapauksista joissa siittimen pää/reikä onkin eri kohdassa penistä. Jos häpeää jotain tuollaista fyysistä vikaa?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
No ei toi sairaalta kuulosta, mutta juu eräänlainen fetissi se saattaa olla.

Tosin en nyt sitä ymmärrä että miksi mies suuttuu siitä, jos heräät?

En ymmärrä minäkään, suuttui vain ja rupesi keskellä yötä raivoamaan. EI väkivaltaiseksi ruvennut, mutta räkyttämään mulle ja kiroilemaan tyyliin: voi helvetin helvetti, voi perkeleen saatanan vittu, jne.

Eikä ole usein kiroilevaa sorttia. Kun yritin kysyä ja pyytää anteeksi, ei halunnut kuunnella vaan haistatteli vittua. Ja yhdessä ollaan oltu reilu vuosi.

Miksä pyysit anteeksi??

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sanot, että hän voi kyllä kertoa sinulle, haluat vain tietää onko kyseessä fantasia vai joku fyysinen sairaus.

Ei kai nuo nyt ainoat vaihtoehdot ole. Minä veikkaisin jotain ihan psyykkistä solmua. Ei syystä tai toisesta halua kenenkään näkevän hänen orgasmiaan/laukeamistaan... :/

Ap:n täytyy nyt vain päättää haluaako todella olla tämän miehen kanssa vai ei (helpointa olisi toki jättää), ja jos haluaa, pakko siitä on jotenkin pystyä puhumaan. Ei noin voi ikuisuuksia jatkaa. Luulen että miestä hävettää puhua ongelmastaan.

Yhteistyössä