Avopuoliso jättämässä. apuja?

todella huolestunut

Uusi jäsen
04.01.2010
1
0
1
olen 20v mies ja tilanne on se että puoliso on harkinnut jättävänsä. meillä on yksi lapsi 1.1v. ongelmana on se että olen ollut suhteen alussa valetelija. nyt kun olen oppinut monen mutkan kautta läksyni on tilanne niin paha että on lähes mahdotonta saada puolisoa uskomaan mua. hän on elämäni rakkaus jota en halua menettää. :heart: auttaisitteko vähän? :'( esittäkää kysymyksiä jotka auttavat teitä vastaamaan.

Ainakin rehellisyys tilanteessa kuin tilanteessa auttaa luottamuksen palautumisessa. Eli siis et valehtele sellaisissakaan tilanteissa, missä totuus on kannaltasi epäedullinen. Silloin ainakin kumppanisi pitäisi huomata, että pystyt olemaan rehellinen, jos siis pystyt. Mitään oikotietähän tuohon ongelmaan ei ole. Vain ajan kanssa voit todistaa olevasi luottamuksen arvoinen. Ja kannattaisi varmaan kertoa hänelle, kuinka paljon hän sinulle merkitsee. Ehkä olet niin jo tehnytkin. Toivottavasti saatte asiat selvitettyä!

Mistä tiedät että puolisosi on sinua jättämässä? Teidän kannattaisi nyt keskustella kunnolla ja selvittää asiat. Onko teidän mahdollista viettää kahdenkeskeistä aikaa ja silloin kunnolla keskustella asiat halki?

Yhteistyössä