avopuoliso on puhelin riippuvainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kartsa_92
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kartsa_92

Jäsen
17.10.2015
82
1
8
33
onko kenelläkään samaa tilannetta kuin minulla neuvot alkaa olemaan aika vähissä mies katsoo koko ajan puhelintaan muutama kuukausi sitten otti sauna vuoroonkin puhelimen mukaan tuntuu siltä että hän salaa jotain puhelin on kotonakin koko ajan joko taskussa tai tietokonepöydällä vain sillon kun hän siinä oleskelee puhelin on myös mukana parvekkeella tupakalle mentäessäkin ja jos käydään lenkkeilemässä oltiin sitten missä tahansa koko ajan vahtaa puhelinta en pysty itse käsittämään enään koko touhua sellainen fiilis on että jotakin salailee väittää kyllä rakastavansa niin ja hermostuu jos kysyn että pitääkö puhelinta koko ajan kattoa ja haluaa olla yhdessä neuvoja kaipaisin kipeästi:(

Sori, mutta minunkin on otettava kantaa tuohon välimerkkien käyttöön. Pidän välimerkkien puuttumista jopa ehkä huolestuttavampana, kuin miehesi puhelinriippuvuutta.

Hei,

itse ainakin joutuisin miettimään pariin otteeseen, että voisinko seurustella henkilön kanssa, joka ei osaa käyttää välimerkkejä edes auttavasti... Itse asiassa, en aloittaisi suhdetta sellaisen henkilön kanssa, mutta hieman hankala siitä voisi olla lähteä, mikäli asia tulisi ilmi vasta pidemmän ajan kuluessa... Asioita voi tarkastella niin monelta kantilta.

Itse olen jo sitäkin mieltä että jotain salailee
minun puhelinta hän kyllä katsoo sillon kun huvittaa
eikä kysy siihenkään edes lupaa...

Sanot sille että reiluuden vuoksi on sullakin oikeus katsoa hänen puhelin.
Oikeesti mieti kaksi kertaa onko hän _oikeesti_ arvoisesi. Jos vaan voit niin pakkaa tavarat ja lähde jonnekin pariks päiväksi miettimään asiaa. Ja samalla mies voi miettiä tahollaan.

Kyllämiehesivoiollakinpuhelinriippuvainenhuolestuttavahantuollainentilanneonnostakissapöydällejakysyettäonkohänelläsuhteennneulkopuolistasutinaajonkolmannenosapuolenkanssakoitaottaaseasiaesillesellaisessatilanteessajayllättäenetteimiehesivaanehdivarautuatenttaamiseenmillääntavallaniinsilläonvähemmänmahdollisuuksiavalehdellasullepäinnaamaavoimyösollapelkkääriippuvuuttanykyaikanamelkeinkaikkituijottavatomaaruutuaanmuutamanminuutinväleinettäonkotullutesimfbseenkommenttiataijotakinmuutatärkeääpäivitystä

Meillä on ollut myös aivan turhan päiväsiä riitoja
alkaa itsellä mennä jo siltäkin kantilta hermot edes hän
ei auta kotitalous hommissakaan koskaan ei ole tiskeihin koskenut
saatikka pyykännyt ja jos apua pyydän siihenkin vaan vastaa
että häntä ei saa hoputtaa kerkeän tehdä sillä välin jo kaikki
kotityöt kun hän ei suvaitse tulla auttamaan kun sitä apua
pyydän.Tiedän että hän on jossakin whatsapp ryhmässä muka
sinne koko ajan tulee viestejä saattaahan tuo olla mahdollista
mutta en oikein usko tuota selitystä ja onhan sekin totta
että nykyaikana puhelinta käytetään aika paljon mutta
sitä en ymmärrä miksi siinä pitää olla naama kiinni 24/7

Ottaen huomioon oman tilanteensa, voi vain todeta, että kännykkä järkeistää käsitystämme kyseisestä asiakokonaisuudesta, mihin tavallaan liittyy myös järjestelmän ulkopuolelle jääneitä epäonnistuneita prosesseja. Matemaatikotkaan eivät kysele mitä numerot ovat, mutta Nokia ennakoi osaltaan hiusten halkomiseksi osoittautunutta geneerisyyttä. Me emme tiedä mitä tapahtuu todella, jos iPhone antaa mahdollisuuden parantaa nykysukupolvia henkisesti rasittavaa elämäntyyliä. Eräitä yksityiskohtia lukuunottamatta Android panostaa interaktiivisuuteen ajattelematta yleispätevien toimintaohjeiden tavanomaisia käyttökohteita

Enemmän tässä huolestuttaa mitä tapahtuu kun hän lähtee ensi viikolla reissuun ja minä jään kotiin...olen sanonut että jos tässä suhteessa ei tapahdu muutosta niin lähden mutta hän on vakavasti sanonut että rakastaa kyllä minua mutta en ole enään oikein varma

Yhdessä vaiheessa hän tekstaili kyllä naisella sain nimenkin selville mukamas vanha luokkakaveri viestit olivat sen tyylisiä kun ai oletkin jo hereillä ja kyselivät toistensa kuulumisia nyt eivät ole tekstanneet mutta ensin oli normaalit viestit käytössä ja sitten vaihtui yhtäkkiä facebook messengeri viestittelyyn siitä asiasta suutahdin ja sanoi vain että kyseinen nainen tietää että ollaan kihloissa ja asutaan yhdessä..minun tiedon mukaan hän ei ole enään sen jälkeen tämän naisen kanssa tekstaillut kun asiasta huomautin:(

Enemmän tässä huolestuttaa mitä tapahtuu kun hän lähtee ensi viikolla reissuun ja minä jään kotiin...olen sanonut että jos tässä suhteessa ei tapahdu muutosta niin lähden mutta hän on vakavasti sanonut että rakastaa kyllä minua mutta en ole enään oikein varma

mitäsitäsiitähuolestumaanseonnormaaliatoimitaamiehelleettälähteekäymäänreissussasunpitäävaankerätäomaitseluottamuskasaanjasanoaettäolettarpeeksivahvakestämääntämän

alunperin minun piti lähteä mukaan en sitten pystynyt raha tilanteen vuoksi hän on aivan intoa piukassa ja mukamas sopineet parhaan kaverinsa kanssa mitä tekevät viikon ajan..kyllähän tuo vähän loukkasi että heti ollaan paremmalla tuulella kun ilmoitin etten ole lähdössä mukaan ja myönnän että itsellä on heikko itseluottamus mutta olisi sekin kiva tietää missä mennään

riidatkin ovat niinkin pahoja että hän nipistelee ja haukkuu minut aivan totaallisesti ja ei päästä lähteämään koskaan kotoota kerrankin vain nauroi kun sanoin tekeväni rikosilmoituksen että ei minua ketään usko...eilen riita yltyi niinkin pahasti että olen aivan mustelmilla kuulemma johtui siitä että kitisen koko ajan turhasta tänään sitten yritin jutella asiat selviksi mies oli niin väsynyt ettei jaksanut edes kuunnella:((

Onko kenelläkään samaa tilannetta kuin minulla? Neuvot alkaa olemaan aika vähissä. Mies katsoo koko ajan puhelintaan muutama kuukausi sitten, otti sauna vuoroonkin puhelimen mukaan. Tuntuu siltä, että hän salaa jotain. Puhelin on kotonakin koko ajan joko taskussa tai tietokonepöydällä vain sillon, kun hän siinä oleskelee. Puhelin on myös mukana parvekkeella tupakalle mentäessäkin ja jos käydään lenkkeilemässä. Oltiin sitten missä tahansa, koko ajan vahtaa puhelinta.

En pysty itse käsittämään enään koko touhua: sellainen fiilis on, että jotakin salailee. Väittää kyllä rakastavansa. Niin, ja hermostuu, jos kysyn että pitääkö puhelinta koko ajan kattoa ja haluaa olla yhdessä. Neuvoja kaipaisin kipeästi:(

Korjasin ettei silmiä särje.
Vastaukseni: pölli se kännykkä salaa, esim. kun mies menee suihkuun. Tämmöisissä tapauksissa toisen kännykän tsekkaus on luvallista.

riidatkin ovat niinkin pahoja että hän nipistelee ja haukkuu minut aivan totaallisesti ja ei päästä lähteämään koskaan kotoota kerrankin vain nauroi kun sanoin tekeväni rikosilmoituksen että ei minua ketään usko...eilen riita yltyi niinkin pahasti että olen aivan mustelmilla kuulemma johtui siitä että kitisen koko ajan turhasta tänään sitten yritin jutella asiat selviksi mies oli niin väsynyt ettei jaksanut edes kuunnella:((
Ookoo...ala pakata kamojasi. Selvä homma. Voimia lähtemiseen! Äläkä ota miestä takaisin.

• Tykkää
Reactions: IhQ
voi kuinka monta kertaa olen sanonut että oli viiminen pisara kun minuun koskee tuolla tavalla eihän se usko ei se päästä minua kotoota pois itse hän kyllä saa lähteä ja eilen otti minun puhelimenkin mukaansa millon voisin poliisia edes soittaa apuun kun aina riidan päätteksi hän häipyy ja vie puhelimenkin mennessään väittää että on hänen nimissään koko puhelin vaikka on hänen siskonsa vanha että kyllä tässä pitäisi miettiä miten mukamaste täältä poiskaan pääsisi kun ei päästetä ulko-ovea pidemmälle

Yhteistyössä