avopuoliso on puhelin riippuvainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kartsa_92
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
noniin en vaan ymmärrä miks se käy muhun aina käsiksi kun suuttuu se on menny nyt vaan pahemmaki ja pahemmaksi ja väittää et olen mustasukkainen kun pyysin taas et saanko katsoa
puhelimen sisällön olen kuulemma liian mustasukkainen siitä:(jos hän saa katsoa minun puhelinta miten huvittaa miksi minä en saa hänen puhelintaan siinäpä vasta kysymys johon en ole saanut vastausta=/

Meillä on ollut myös aivan turhan päiväsiä riitoja
alkaa itsellä mennä jo siltäkin kantilta hermot edes hän
ei auta kotitalous hommissakaan koskaan ei ole tiskeihin koskenut
saatikka pyykännyt ja jos apua pyydän siihenkin vaan vastaa
että häntä ei saa hoputtaa kerkeän tehdä sillä välin jo kaikki
kotityöt kun hän ei suvaitse tulla auttamaan kun sitä apua
pyydän.Tiedän että hän on jossakin whatsapp ryhmässä muka
sinne koko ajan tulee viestejä saattaahan tuo olla mahdollista
mutta en oikein usko tuota selitystä ja onhan sekin totta
että nykyaikana puhelinta käytetään aika paljon mutta
sitä en ymmärrä miksi siinä pitää olla naama kiinni 24/7

Keskity nyt vähän tuohon kirjoittamiseen kun laitoit vahingossa yhden pisteen tekstiisi. Jopa iso alkukirjan eksyi tekstiin. Oletpa huolimaton.

No jos haukutaan jo vammaiseksi ja kirjoitus virheenki tehny ni hankkikaa ihmiset oikeasti se elämä tulin pyytämään neuvoja en kuuntelemaan haukkumista ja itse taidat vammainen olla ku löytyy kanttia haukkua muita

En ymmärrä, mikä saa ihmiset pilaamaan oman elämänsä roikkumalla noin sairaassa suhteessa. En ikinä sietäisi kumppaniltani haukkumista tai väkivaltaa. Tässä tapauksessa mies lisäksi ilmiselvästi pettää tai ainakin suunnittelee sitä, koska selvästikin viestittelee jonkun naisen kanssa aktiivisesti.

Lähde pois heti, äläkä katso taaksesi. Olet näköjään jo menettänyt kykysi arvioida, millainen on terve suhde.

No jos haukutaan jo vammaiseksi ja kirjoitus virheenki tehny ni hankkikaa ihmiset oikeasti se elämä tulin pyytämään neuvoja en kuuntelemaan haukkumista ja itse taidat vammainen olla ku löytyy kanttia haukkua muita

Ok eli et ole. En kysynyt kiusatakseni, vaan ottaakseni selvää, mikä on pielessä. Eikö sinulla ole ketään, joka auttaisi? Ei sun mies saa sua rääkätä fyysisesti eikä henkisesti. Sun pitäisi olla jo poissa sen ukon vaikutuspiiristä. Siitä ei tule mitään, että kökötät siinä suhteessa. Sun pitää päästä muualle ja aloittaa uusi elämä puhtaalta pöydältä.

No et sä kyllä täysillä ole matkassa kun et edes osaa kirjoittaa kuten normaalit ihmiset. Mun 11-vuotias lapsikin kirjoittaa paremmin kuin sä. En tajua miten aikuinen ihminen voi kirjoittaa noin huonosti ja jättää välimerkit käyttämättä. Eikö yhtään tule mieleen, että niitä kuuluisi käyttää sen takia, että teksti on mukavampaa luettavaa. Taisit suorittaa peruskoulun rimaa hipoen.

Mä muutin tänne lappiin etelästä miten mä yhtäkkiä pakkaan kamppeeni ja lähden?mies väittää rakastavansa ja ei halua erota elikkäs ei välttämättä ainakaan petä mutta en ole sata varma ja tuo fyysinen väkivalta tässä eniten pelottaa että käykö vielä joku kaunis päivä niin huonosti että jompikumpi makaa sairaalassa:(ei se ainakaan auta että kahdestaan jutellaan asiat selviksi terapeutille mies ei halua mennä

niin ja tämän kaiken lisäksi kun mies minulle suuttuu kun mukamas kitisen liikaa haukkuu minut huoraksi ja haukkuu exsääni ja nyt jopa ruvennut sylkemään suoraan päin näköä kuin olisin joku rutto mitä kaikkien pitäisi välttää ja myös on haukkunut kavereitani että hänellä on mukamas paremmat kaverit kun mulla ja kukaan ei pidä minusta...en tiedä mitä tässä lähtisi tekemään uskallanko edes rikosilmoitusta tehdä silti jos päättäisin senkin tehdä uskottaisiinko minua vai mustamaalaisiko mies koko tarinan?kyllä hänen pitäisi saada kunnon opetus ei naisia ainakaan kohdella väkivallalla ja alistamisella olen aivan loppu tähän touhuun

en minäkään enään niin usko kuulemma eilisestä riidasta ei tarvitse puhua kun on jo vanha juttu silti minulla on itsellä jotenkin tosi likainen ja epämukava olo ei se ainakaan ole oikein että huoraksi minua haukkuu tiedän että hänellä on lapsuudessaan ollut vaikeuksia itse hillinnän kanssa mietin että saako poliisille vaikka aikaa varatuksi ja puhua asiasta ja että mitä pitäisi tehdä pitäiskö se rikosilmoitus laittaa vaiko ei...olin niin varma että tämä suhde tulisi kestämään mutta en itse näe enään syytä jatkaa mies ei vaan suostu eroon sen on sanonut jo monta kertaa ja kuulemma en tulisi etelässä pärjäämään tulisin itkien mukamaste takaisin..

tämä asunto on perjaatteessa kaverini maksama että edes saatiin vuokra-asunto laskutkin vaan seisoo kun herra ei maksa vuokrastakaan ei huolehdi ellen minä siitä muistuta sähkölaskut olen maksanut minä tässä puolen vuoden sisällä..mutta minä olin se joka haki asumistukea ja kirjoitti ensimmäisenä paperiin nimen eli voisin hyvin hätää miehen pois

ja sekin ottaa päähän että hänen kavereitaan saa tulla vaikka iltamyöhään kahville jos huvittaa minulta ei koskaan kysytä lupaa edes että saako tulla ja aina minun pitäisi olla se sitten joka keittää hänen kavereilleen kahvia..voi tseejus että rupeaa jo tympimään

ja sillon kun kävin töissä pääsin aina tasan kahdelta sitten oli kauhea huuto ja älämölö että mikä kestää tulla kotiin jos jäin jonkun kanssa vielä juttelemaan ei tuo ole enään vaan normaalia käytöstä

Yhteistyössä