avovaimo pyöräile

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja avomies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

avomies

Vieras
miten saisin avovaimo käyttämääm pyöräilykypärä kun hän pyöräilee lapsen kanssa?
ostimme par viikkoa sitten pyöräistuin ja kypärän lapselle ja ne on nyt pyöräileet melkein joka päivää. Ehdotin silloin jo että hänellekin pitäisi ostaaa kypärä mutta ...... Eilen viimeksi asiasta keskustellin hänen kanssa mutta hän vaan suuttui.

Pyöräilykypärän käyttö saattaa kuitenkin myös altistaa onnettomuuksille.
Englantilaisen tutkimuksen mukaan autot jättävät vähemmän tilaa pyöräilijälle ohittaessaan kypärällisen pyöräilijän kuin ilman kypärää pyöräilevän henkilön

Minäkin hommasin pyöräilykypärän vasta lapsen jälkeen. Oikeastan siihen oli kaksi syytä:

1. Äitinä minun on pidettävä huoli turvallisuudestani, jottei lapsesta tule orpoa ainakaan kypärättömyyteni takia

2. Malli jonka annan lapselle. Ei voi vaatia lasta pitämään kypärää, jos ei sitä itsekään tee.

Ei se kypärän käyttö mitenkään miellyttävää ole, mutta vaakalaudalla on kuitenkin aika paljon mukavuuden vastakohdaksi.

• Tykkää
Reactions: evvk
mä en ikinä käyttänyt kypärää kunnes lapsen myötä on pakko. en voi vaatia häneltä jos itse en käytä. jos meillä olis tuo tilanne niin istuin ja fillari lähtis jäähylle kunnes aikuinen pistää kypärän päähänsä.

Yhteistyössä