Avuton olotila

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rontto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rontto

Aktiivinen jäsen
28.09.2004
6 773
4
38
Kun mukamas mitään ei voi tehdä (lue ei osaa tehdä ) ilman tuota vasenta peukaloa. Onhan siitä ihan oikestikkin haittaa elämisessä, kun sitä pitää koko ajan varoa.
Mutta jopa housujen ylös saaminen on vaikeaa :D Tai jogurttipurkin avaus. :headwall: Maitotölkin avaus----> Onneksi lapsi osaa sen avata.

Mun täytyy ihan nostaa hattua heille, joilla ei ole toista yläraajaa tai puuttuu sormia.
Minä en osaa toimia ilman tuota s***** sormea.

Jota särkee nytkin aivan v****i |O |O Vaikka nappulan kietaisin naamariini. :| :headwall:

Joo, että sellainen valitus :ashamed:

Mutkun mutku *narisee* mulla ei ole autoakaan |O |O
Mut on jätetty tänne jumiin |O

Mutta siittä tohtorista... Mun tarvii ensin soittaa sinne, niin ne silloin sano :snotty:
Ja peukun pää on edelleen tunnoton :o

Alkuperäinen kirjoittaja Räjähtävä Ronttonen:
Mutkun mutku *narisee* mulla ei ole autoakaan |O |O
Mut on jätetty tänne jumiin |O

Mutta siittä tohtorista... Mun tarvii ensin soittaa sinne, niin ne silloin sano :snotty:
Ja peukun pää on edelleen tunnoton :o

*koputtaa puuta* ettet ois kuule survinu niitä hermoja tohjoks siitä sormesta?
onks se tikattu vai mimmonen se oli?
(no tikkaus nopeuttaa paranemista mut hermoille ei voi mitään nimim.kokemusta on)..

:hug: ei mitään muttia kun mars ny se on käsky :laugh: :saint:

Tää on tikattu :o 3 tikkiä laittoi.
Kun oli se veitsi sivaltannu ihan reilun syvän viillon tohon. Lääkärikin kysyi ennen tikkausta, että pystynkö liikuttamaan sormea :o

Voi olla että hermoja tästä sormesta meni *Huokaa*

Mä soitin sinne...

Nyt pitäisi mennä oman alueen s.hoitajalle näyttämään tätä haavaa :o

Joo, mulla on käteistä pyöreä nolla lompakossa, likka pääsee koulusta tunnin päästä ja mies on töissä :kieh: Jep, en mene tänään. :snotty:

Tiedän tunteen.
Mulla oli taannoin 7viikkoa toinen käsi paketissa kun käsivarsi ja lapaluu murtui.
Oli meinaan tuskaa, koski aivan saatanasti ja et voinu mitään tehdä, saatika nukkua.

Yhteistyössä