D
daysari
Vieras
Mulla on 3kuinen vauva, joka on ollut nyt täysimetyksellä. Mulla on ensi viikolla yksi meno, jossa kestää 3-4 tuntia. Periaatteessa siis yhden syöttövälin. Nyt oon alkanut stressaamaan, että miten mies hoitelee syöttämisen sillä aikaa kun olen tuolla tapahtumassa, jos nyt kuitenkin vauvalla nälkä yllättää. Mies ei voi olla kotona vauvan kanssa, koska lähtevät minulle kuljettajaksi vieraaseen kaupunkiin, enkä voi missään tapauksessa ottaa vauvaa mukaankaan sinne itse tapahtumaan. Olen siis ihan avuttomana täällä!
Pumppaanko maitoa varuiksi mukaan tuttipulloon (en tiedä suostuuko edes juomaan/säilyykö pumpattu maito autossa ilman kylmälaukkua kuinka kauan??)
vai
laitanko tuttelit mukaan (ei ole koskaan juonut korviketta) ja kärsiikö imetys tai vauvan maha tästä tuttelin juottamisesta??
Olen miettinyt jopa että jätän menemättä koko juttuun eli asia on jo saanut aivan kohtuuttomat mittasuhteet mun päässä! auttakaa!
Pumppaanko maitoa varuiksi mukaan tuttipulloon (en tiedä suostuuko edes juomaan/säilyykö pumpattu maito autossa ilman kylmälaukkua kuinka kauan??)
vai
laitanko tuttelit mukaan (ei ole koskaan juonut korviketta) ja kärsiikö imetys tai vauvan maha tästä tuttelin juottamisesta??
Olen miettinyt jopa että jätän menemättä koko juttuun eli asia on jo saanut aivan kohtuuttomat mittasuhteet mun päässä! auttakaa!