Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja asennevammainen hiekkapillu:ootko kelannu vaihtaa alaa? maailmassa on ihan liikaa asiakaspalveluammateissa olevia "asiakaspalvelijoita". mee vaik trukkikuskiks johki varastolle jos ei asiakaspalvelu kiinnosta.
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Baarimikon päiväkirjasta.....
M -No vittu tuolle sun paukun hinnalle, viidelle eurolle, eli samalle
summalle!!!
...
M -Etkö sä perkele sitä oo kokoajan halunnu?
...
M -Ei jumalauta... Nyt menee lujaa ja korkealta yli! Siis mitä sä
tarkotat?
...
M -Voi vitun pahvi! Kun mä sanon, et mä kirjoitan samalle summalle, niin
tarkoitan sitä summaa, mikä on tän paukun hinta, eikä edellisen paukun...
Ei vittu! Kuuntele: Mä kirjoitan tällä kortilla kolmelle ja puolelle eurolle!
Ootko nyt tyytyväinen?
Alkuperäinen kirjoittaja hermanni:kielenkäyttönsä perusteella nipsukka ei ole baarityötä nähnytkään. tai jos on, toivottavasti saa kenkää ennenkuin karkottaa asiakkaat työpaikastaan, ei kukaan tuollaista katsele.. saati hänen pomonsa.
Alkuperäinen kirjoittaja venera:jaa, musta kyseinen bartenderi on itse melkoisen yksinkertainen ja huono asiakaspalvelija...mitä v...ua sille kuuluu se että miten asiakas höylää korttiaan ja millaista korttia...meinaan ihan samalla tavalla sitä höylätään tavallista pankkikorttiakin joka kerta erikseen kun juoma tilataan.... toivon että sen pomo ei oo tietoinen tuosta asennevammasta sillä sill etärkeintä on vaan se että joku vinguttaa korttia siellä kapakassa
Alkuperäinen kirjoittaja hermanni:kielenkäyttönsä perusteella nipsukka ei ole baarityötä nähnytkään. tai jos on, toivottavasti saa kenkää ennenkuin karkottaa asiakkaat työpaikastaan, ei kukaan tuollaista katsele.. saati hänen pomonsa.
Alkuperäinen kirjoittaja venera:jaa, musta kyseinen bartenderi on itse melkoisen yksinkertainen ja huono asiakaspalvelija...mitä v...ua sille kuuluu se että miten asiakas höylää korttiaan ja millaista korttia...meinaan ihan samalla tavalla sitä höylätään tavallista pankkikorttiakin joka kerta erikseen kun juoma tilataan.... toivon että sen pomo ei oo tietoinen tuosta asennevammasta sillä sill etärkeintä on vaan se että joku vinguttaa korttia siellä kapakassa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hermanni:kielenkäyttönsä perusteella nipsukka ei ole baarityötä nähnytkään. tai jos on, toivottavasti saa kenkää ennenkuin karkottaa asiakkaat työpaikastaan, ei kukaan tuollaista katsele.. saati hänen pomonsa.
Mä ainakin käsitin niin, että Nipsukka vaan l a i t t o i tuon jutun tänne esille, eli hän ei todellakaan ole tuo baarityöntekijä. Lisäksi mä jostain syystä oletan, että juttu löytyisi osoitteesta www.aasiakas.net, mutta en jaksa tarkistaa.
Alkuperäinen kirjoittaja blondiko:En usko, että monikaan tietää, että baarista voi saada käteistä. Eli vaikka huvittava tarina onkin, niin blondi ei varmasti ole ainoa, joka olisi yhtä pihalla. Baarimikko voisi mennä harjoittelemaan asiakaspalvelutaitojansa johonkin...
Alkuperäinen kirjoittaja Miimari harm.:En minä ainakaan rupeais kirjottaan isommalle summalle mitä ostos on,vaikka kuin helpottas baarimikkoa mutta maksan sen mitä juoma maksaa,vaikka ostaisin 10 juotavaa illan aikana niin niin se vaan menee että vinguttakoon korttia sen verran mitä ostan.Vaikka veis aikaa mutta periaate on periaate ja enempää ei oteta.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja Miimari harm.:En minä ainakaan rupeais kirjottaan isommalle summalle mitä ostos on,vaikka kuin helpottas baarimikkoa mutta maksan sen mitä juoma maksaa,vaikka ostaisin 10 juotavaa illan aikana niin niin se vaan menee että vinguttakoon korttia sen verran mitä ostan.Vaikka veis aikaa mutta periaate on periaate ja enempää ei oteta.
Ja meidän baarissa ei tehdä 5?:a pienempää summaa![]()
Ja mikä ihmeen periaate tuo on? Ei sulla sitä rahaa kulu yhtään sen enempää vaikka tekisit kortilla isommalle summalle.
Alkuperäinen kirjoittaja Gossip Girl:Alkuperäinen kirjoittaja hermanni:kielenkäyttönsä perusteella nipsukka ei ole baarityötä nähnytkään. tai jos on, toivottavasti saa kenkää ennenkuin karkottaa asiakkaat työpaikastaan, ei kukaan tuollaista katsele.. saati hänen pomonsa.
Mä oon kymmenen vuotta tehny baarihommia ja kyllä niille asiakkaille välillä joutuu sanomaan pahasti. Esim. viikko sitten eräs nimeltä mainitsematon "julkkis" sano mulle että "haista ämmä vittu" kun mä sanoin sille että "olisitko kiltti ja sammuttaisit savukkeesi kun tämä on savuton ravintola." Ja tän haistattelun jälkeen samainen tyyppi oli ottamassa viinipulloa mukaansa kotiin ravintolasta. Kun kerroin ystävällisesti että se on Suomessa lain vastaista, sain uudet haistattelut. Siinä vaiheessa olin jo vähemmän mukava ja pyysin vaihtamaan ravintolaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Miimari harm.:En minä ainakaan rupeais kirjottaan isommalle summalle mitä ostos on,vaikka kuin helpottas baarimikkoa mutta maksan sen mitä juoma maksaa,vaikka ostaisin 10 juotavaa illan aikana niin niin se vaan menee että vinguttakoon korttia sen verran mitä ostan.Vaikka veis aikaa mutta periaate on periaate ja enempää ei oteta.
Alkuperäinen kirjoittaja Miimari harm.:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja Miimari harm.:En minä ainakaan rupeais kirjottaan isommalle summalle mitä ostos on,vaikka kuin helpottas baarimikkoa mutta maksan sen mitä juoma maksaa,vaikka ostaisin 10 juotavaa illan aikana niin niin se vaan menee että vinguttakoon korttia sen verran mitä ostan.Vaikka veis aikaa mutta periaate on periaate ja enempää ei oteta.
Ja mikä ihmeen periaate tuo on? Ei sulla sitä rahaa kulu yhtään sen enempää vaikka tekisit kortilla isommalle summalle.
Joo mutta jos kirjaan vaikka 20e siihen ja en viihykkään siellä baarissa enää ja vaidan paikkaa,eli en osta enää mitään niin mihin se käyttämätön raha silloin päätyy??
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja Miimari harm.:En minä ainakaan rupeais kirjottaan isommalle summalle mitä ostos on,vaikka kuin helpottas baarimikkoa mutta maksan sen mitä juoma maksaa,vaikka ostaisin 10 juotavaa illan aikana niin niin se vaan menee että vinguttakoon korttia sen verran mitä ostan.Vaikka veis aikaa mutta periaate on periaate ja enempää ei oteta.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja Miimari harm.:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja Miimari harm.:En minä ainakaan rupeais kirjottaan isommalle summalle mitä ostos on,vaikka kuin helpottas baarimikkoa mutta maksan sen mitä juoma maksaa,vaikka ostaisin 10 juotavaa illan aikana niin niin se vaan menee että vinguttakoon korttia sen verran mitä ostan.Vaikka veis aikaa mutta periaate on periaate ja enempää ei oteta.
Joo mutta jos kirjaan vaikka 20e siihen ja en viihykkään siellä baarissa enää ja vaidan paikkaa,eli en osta enää mitään niin mihin se käyttämätön raha silloin päätyy??
No sun omaan käyttöön....![]()