V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pitää paikkansa ovat aina hyökkäysasemissa ja rotia löytyy soittaa suutaan mutta ne talouspoliittiset kyvyt pahasti hakusessa.Minä uskon ja luotan vakaasti rehellisiin ja suoraselkäisiin tulevan hallituksen jäseniin, jotka seisovat sanojensa takana.
Iloitsen vasemmistopuolueen noususta. Heillä on eniten rotia sanoa asiat niin kuin ne ovat.
Viestistäsi hohkaa, että kirjoitit itsestäsi. Olet jatkuvasti tällä palstalla räkyttämässä ja haastamassa riitaa. Sinun rahoja ei kukaan kaipaa vaikka olisit raatanut ne kasaan hikeä, räkää ja verta tursuten.Pitää paikkansa ovat aina hyökkäysasemissa ja rotia löytyy soittaa suutaan mutta ne talouspoliittiset kyvyt pahasti hakusessa.
Vasemmistolainen genre on ottaa muilta, kadehtia, hajoittaa perusyksikkö perhe ja tasapäistää kansa.
Ikäviä henkilökohtaisia kokemuksia työpaikallani.Viestistäsi hohkaa, että kirjoitit itsestäsi. Olet jatkuvasti tällä palstalla räkyttämässä ja haastamassa riitaa. Sinun rahoja ei kukaan kaipaa vaikka olisit raatanut ne kasaan hikeä, räkää ja verta tursuten.
Olen sitä mieltä että keskustelupalsta tulisi muuttaa niin, että tänne voi kirjoittaa vain ja ainoastaan kirjautuneena.Viestistäsi hohkaa, että kirjoitit itsestäsi. Olet jatkuvasti tällä palstalla räkyttämässä ja haastamassa riitaa. Sinun rahoja ei kukaan kaipaa vaikka olisit raatanut ne kasaan hikeä, räkää ja verta tursuten.
Tulet vielä yllättymään...Ei ne oikeistoa huonommin voi asioita hoitaa. Ei vaan voi tehdä huonommin
No, en ole eilisen teeren poikaTulet vielä yllättymään...
Sopii minulle hyvin. Jatkossa on mielenkiintoista seurata muuttuvatko viestisi siistimmiksi.Olen sitä mieltä että keskustelupalsta tulisi muuttaa niin, että tänne voi kirjoittaa vain ja ainoastaan kirjautuneena.
Suurin osa kirjoittajista kirjoittaa vierailija-nimikkeen alla ja silloin on helppoa syyttää ketä tahansa jos itseä ei tekstin sisältö miellytä.
Mutta sinäkin kirjoitit vierailijana....Olen sitä mieltä että keskustelupalsta tulisi muuttaa niin, että tänne voi kirjoittaa vain ja ainoastaan kirjautuneena.
Suurin osa kirjoittajista kirjoittaa vierailija-nimikkeen alla ja silloin on helppoa syyttää ketä tahansa jos itseä ei tekstin sisältö miellytä.