Baarireissusta, vetikö kaverin mies turhaan pulttia??

07.06.2007
594
0
16
Vetiköhän kaverin mies hieman herkästi herneitä nuppiin vai oonko mä nyt sit ihan pihalla ite.
Vai mitä mieltä ootte ite? Voiko naimisissa oleva nainen jutella ihan niitä näitä baarissa miehelle? Vai onko se pettämistä?

Siis oltiin eilen kaverin kans baarissa. Yks mies tuli juttelemaan ihan muuten vaan mulle. Ja eikä todellakaan ollut isku mielessä, ikäeroakin oli yli 15v.Ja ihan selväks tein, etten todellakaan eti miestä kun olen naimisissa. Tottakai mä sit juttelin tälle miehelle takaisin. Keskusteltiin musiikista, harrastuksista ja perheestä. Kun baari meni kiinni mentiin odottelee kaverin kans taksia. Tää mies kysyi, että mennäänkö samalla taksilla. Tottakai se meille kävi, kun kaupungissa on muutenkin vaikea saada taksia.

No nyt on sit kaveri käyny hirveitä keskusteluja oman ukkonsa kanssa, kun tämä oli vetänyt herneet nenään tästä. :headwall:
Mulla ei mee jakeluun, et millä perusteella tosta nyt pitäis suuttua. Eikö sitä tosiaan saa kaydä missään tai puhua kellekään. Miks pitää heti ajatella, et vähintään ollaan pettämään lähdössä?? Ois se aika ihmeellistä, että jos joku tulis juttusille käännettäs vaan selkä tai oltas puhumatta. Kyl mä sen ymmärän, et jos joku oikeesti yrittäs iskee...Mut et puhumisestakin pitää tehdä tiliä kotona.
Ja huvittavinta tässä on se, et mun täytyy selitellä tätä tälle mun kaverin miehelle. Oma mieskin on ihan äimänä koko jutusta, et mistä herneet on vetäny toi kaverin mies. |O

No minun varattu kaverini on kyllä taas sellainen että hän juttelee miesten kanssa baareissa ja tekee vähän muutakin.. joten en epäile yhtään jos jonkun mies luulee samoin omasta vaimostaan

Kyse voi heilläkin olla siitä että jos joskus kaverisi on jäänyt kiinni uskottomuudesta tai mies ei muuten vaan pysty täysin vielä luottamaan naiseen niin sen vuoksi epäilyt päällä.

Heillä varmaan ei muutenkaan ole kaikki suhteessaan kunnossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Seija:
No minun varattu kaverini on kyllä taas sellainen että hän juttelee miesten kanssa baareissa ja tekee vähän muutakin.. joten en epäile yhtään jos jonkun mies luulee samoin omasta vaimostaan

Kyse voi heilläkin olla siitä että jos joskus kaverisi on jäänyt kiinni uskottomuudesta tai mies ei muuten vaan pysty täysin vielä luottamaan naiseen niin sen vuoksi epäilyt päällä.

Heillä varmaan ei muutenkaan ole kaikki suhteessaan kunnossa.

Tuon uskon kyllä, että jotkut varatut vähän muutakin baarissa tekee....Mut ei tosiaan ole kaveri ollu koskaan vieraissa, eikä mitään muutakaan luvatonta ole tehnyt. Kahteen vuoteen oltiin ensimmäistä kertaa ilman tuota kaverin miestä baarissa. Muulloin on ollu aina kaverin mies mukana.

Mä jäin nyt vaan pohtimaan sitä, että miksi kaveri menee raportoimaan miehelleen siitä, kenen kanssa kukin baarissa puhuu ja kenen kanssa taksin jakaa kotiin tullessaan... :snotty:

Kaverin mies on vissiin aika mustasukkaista sorttia? Varo vaan, pian sä oot epäsopivaa baariseuraa kaverillesi, kun tuolleen vokottelet vieraita miehiä :xmas: . Been there :/

mulla on käynyt samanlainen juttu. miehen kaveri nolas mut totaalisesti kun tuli kännissä uhoamaan siihen sellaiselle tyypille kenen kanssa vaan juttelin. ihan normaalisti istuttiin siinä vierekkäisissä pöydissä ja juteltiin, kun tää yks tuli sieltä haastamaan riitaa, tökki sitä miestä ja kysyi et etkö tajua et toi muija on varattu. huh. teki mieli vajota maan alle. kaverit kattoi vieressä huuli pyöreänä.

tää miehen kaveri oli itse sellainen et sen suhteissa petti/pettää aina jompikumpi, että ehkä siitä se ajatus sitten lähti..? että ei voi jutella vaan.. en tiedä, mut on tolle kotona naurettu useampaankin kertaan kun sen sitten miehelle kerroin seuraavana päivänä. :D ja mä kyllä edelleenkin juttelen ihmisille baarissa ja muuallakin, kai se nyt on ihan peruskohteliaisuutta ja -kanssakäymistä? mun mielestäni ainakin. taitaa olla siellä epäilijän mielessä se pettämisaie noissakin jutuissa usein. ;)

Miten yleensä te teette baarissa, jos joku tulee juttusille? Siis jutustelette vai hetikö sanotte, et ei kiinnosta painu muualle?? Ja nyt siis en tarkota mitään iskutsydeemeitä, vaan et jos joku tulee ihan muutenvaan heittää läppää.

Aikoinani kun olin yhdessä vielä exäni kanssa niin hän oli aivan sairaalloisen mustasukkainen minusta.
En saanut meikata (isken muita kuulema)
En saanut sinkkujen tyttökavereideni kanssa käydä baareissa (koska minä kuulema myös isken siellä miehiä)
Aina piti kertoa mitä olen koulussa tai puhelimessa puhunut ja kenen kanssa.. ja jos en sattunut koko päivän keskusteluja muistamaan niin kuulemma salasin jotain ja kauheat pultit veti siitä.
Kaikkea tällaista.. ja hän oli itse se joka petti.. jäi minulle kiinni varmaan 4-5kertaa

No tuohon sinun kysymykseesi.. niin sun kaverin pitäisi tehdä miehellensä selväksi että on vain hänen.. eikö mieskään satu työpaikallaansakaan edes puhumaan naisgollekoillensa? Tai eikö hällä ole sitten naisia kavereinaan??

Alkuperäinen kirjoittaja RobottiRuttunen:
Miten yleensä te teette baarissa, jos joku tulee juttusille? Siis jutustelette vai hetikö sanotte, et ei kiinnosta painu muualle?? Ja nyt siis en tarkota mitään iskutsydeemeitä, vaan et jos joku tulee ihan muutenvaan heittää läppää.

Riippuu ihan täysin siitä, kuka tulee heittämään läppää, millaista läppää, millaisella tuulella olen, ja onko mulla joku juttu juuri kaverin kanssa kesken :D

Juttelen hänen kanssaan.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Riippuu ihan täysin siitä, kuka tulee heittämään läppää, millaista läppää, millaisella tuulella olen, ja onko mulla joku juttu juuri kaverin kanssa kesken :D

Peesin tätä :)

Minulla on kyllä niin huonoja kokemuksia näistä "tulin vaan jutteleen, kun kaipaan vain juttuseuraa"... Siis että loppujen lopuksi olikin vähän enemmästäkin kyse. Oli sitten sormusta tai ei ja olin sitten RASKAANA tai en...
Ja "halvaksi hutsuksi" en pukeudu, joten kummastelen tälläistä porukkaa (jotka iskeä haluaa ketä vaan ja nimenomaan tuon haluan vain jutella tyylillä)! :o

Nykyään en sitten paljon missään käykään... En tietenkään muusta syystä, kun siitä, ettei huvita (OMA KOTI RAKAS)... :kieh:

Kaverisi mies vaikuttaa minusta liian mustasukkaiselta. En kyllä oikein ymmärrä, että miksi kaverisi piti kertoa miehelleen juttelusta/yhteisestä taksimatkasta, kun varmaan tiesi että mies on mustis, ja suuttuu.

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Peesin tätä :)

Peesi myös täältä. Välillä lärpätän henkeviä tuntemattomien kanssa pitkänkin tovin, mutta etoo tyypit joista paistaa jo ennen kuin avaavat suunsa että yrittävät iskeä. "Käyt sä useinkin täällä" tyyppisiin kysymyksiin tulee poikkeuksetta tyly vastaus.

Joo meilla ei ole miehen kanssa tapana referoida kenen kanssa ja mita on puhuttu baarissa jos oltu kavereiden kanssa liikkeella. Joskus on kylla ihan pakko heittaa jos on ihan hervoton kommentti tai juttu jonka haluaa jakaa. Kaikki muu vahtaaminen ja tivaaminen on turhaa. Silla saa vaan pahan mielen ja toisen kivan illan muistonkin pilattua. Aviossa oleva ihminen on individuaali eika mikaan toisen lisake. Jos puhuu vastakkaisen sukupuolen kanssa yleisia ja mukavia juttuja ja nauttii hyvasta seurasta vilpittomin mielin ilman katalia salasuhdeaikeita niin siihen pitaisi saada mahdollisuus. Se miksi jotkut puolisot eivat tata ymmarra johtuu joko heidan huonosto itsetunnostaan jolle pitaisi kiireesti tehda jotain, tai siita etta kohde on epaluotettavaksi osoittautunut , sillekin pitaisi tehda jotain tai sitten sairaalloisesta mustasukkaisuudesta jolle varsinkin pitaisi tehda jotain. Normioloissa seuran pito ravintolassa on kuitenkin ihmisoikeus jokaiselle.

Yhteistyössä