Itse kun sain toisen lapsen yritin tytölle tällaista koota, mutta ei siitä oikein tullut mitään kun yksittäin maksavat hunajaa, mutta onko tuhoon tuomittu ajatus että jos saisi valmiina paketin että sen ostais?
Hyvä nyt miettiä kun olen tehnyt jo aika läjän vaatteitä(osa kyllä meille ja osa ystävän lapsille),mutta kokeeksi teen kaksi myyntiin. Mulla on ihan ihanat kankaat, velouria ja kaikkee ihanaa ja ihan muotiväreissä eli kankaat on jopa nätimpiä kuin oikeissa baby born vaatteissa. tulee ihan normi äp kamaa kuten body ja potkari sekä aio tsi vaippoja =) (ihan pul kuorella
) ,mutta tulee sitten tälläsiä erikoisuuksia kuten hameita ja tossut yms. Ihan kattava paketti. ja pakettiin saisi lisänä kantokopan ja keinun jos tarvitsee. Ulkoilupuku on kaksi osainen ja toki lakki (sekä villa että trikoo) ja tumput ja töppöset tulee mukaan. Mutta onko tämä nyt sitten tuhoon tuomittu?
No ainakin tuli tehtyä omille ja kaverin lapsille...
Hyvä nyt miettiä kun olen tehnyt jo aika läjän vaatteitä(osa kyllä meille ja osa ystävän lapsille),mutta kokeeksi teen kaksi myyntiin. Mulla on ihan ihanat kankaat, velouria ja kaikkee ihanaa ja ihan muotiväreissä eli kankaat on jopa nätimpiä kuin oikeissa baby born vaatteissa. tulee ihan normi äp kamaa kuten body ja potkari sekä aio tsi vaippoja =) (ihan pul kuorella
No ainakin tuli tehtyä omille ja kaverin lapsille...